کد خبر: 224135
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۴ ۱۶:۲۵:۰۰
| |

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی رودسر اعلام کرد:

پذیرش دانشجو بدون آزمون

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی رودسر گفت: این مرکز در دو مقطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد.

پذیرش دانشجو بدون آزمون
کد خبر: 224135
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۴ ۱۶:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| مسیب مرادی سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی رودسر، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی رودسر در دو مقطع کاردانی و کارشناسی برای ترم جدید دانشجو پذیرش می‌کند.


وی با بیان اینکه در مقطع کاردانی این مرکز در رشته‌های کاردانی حرفه‌ای روابط عمومی، فناوری اطلاعات- اینترنت و شبکه‌های گسترده و طراحی دانشجو پذیرش می‌کند افزود: در مقطع کارشناسی نیز این مرکز در رشته‌های کارشناسی حرفه‌ای روابط عمومی- امور رسانه، مدیریت امور فرهنگی- برنامه‌ریزی فرهنگی و فناوری اطلاعات- فناوری اطلاعات دانشجو پذیرش می‌کند.

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی رودسر با بیان اینکه این مرکز بدون آزمون از علاقمندان برای تحصیل در رشته‌های عنوان شده دانشجو می‌پذیرد، خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 01342632710و 01342634093تماس بگیرند.

مرادی از مزایا و امکانات در نظر گرفته شده برای دانشجویان و علاقمندان تحصیل در این مرکز به امکان تقسیط شهریه مطابق ضوابط، استفاده از وام بدون بهره دانشجویی و پایین ترین میزان شهریه در بین دانشگاه‌ها اشاره کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها