کد خبر: 224367
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۰ ۱۶:۲۵:۰۰
| |

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

مسئولان مطالبات مردم را بشنوند/ ضربه زدن به اموال عمومی را هیچ‌کس تأیید نمی‌کند

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تأکید کرد: مسئولان باید مطالبات مردمی را که در تجمعات مطرح می‌شود بشنوند و مشکلات را حل کنند. اما ضربه زدن به اموال عمومی را هیچ‌کس تأیید نمی‌کند.

مسئولان مطالبات مردم را بشنوند/ ضربه زدن به اموال عمومی را هیچ‌کس تأیید نمی‌کند
کد خبر: 224367
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۰ ۱۶:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده اسلام‌آباد غرب و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین با اشاره به تجمعات مردم در برخی از شهرها گفت: بخشی از تجمعات صنفی و مطالبات مردمی است و مسئولین باید صدای مردم را بشنوند و برای حل مشکلات مردم کمک کنند.

وی تاکید کرد: اما ضربه زدن به اموال عمومی را هیچ‌کس تأیید نمی‌کند. ضمن اینکه این اقدامات خلاف منافع کسانی است که به دنبال آرامش اقتصادی هستند. آرامش اقتصادی فضاهای دیگر در اقتصاد را هم آرام می‌کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادامه داد: در موضوع کامیون‌دارها و موضوعات دیگری از این قبیل دیدید که کمیسیون ورود کرد و کار اساسی را هم صورت داد. در این حوزه هم معتقدیم باید اصناف در تصمیم‌گیری‌ها صاحب نقش باشند.

فلاحت‌پیشه در پاسخ به اینکه آیا کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی موضوع تجمعات اخیر مردم را بررسی می‌کند یا نه، گفت: پیش‌ از این تجمعات مردم را در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بررسی کردیم و در حال حاضر نیز بر همین اساس بررسی‌هایی را انجام می‌دهیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها