کد خبر: 224910
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۷ ۱۳:۵۶:۰۰
| |

کشف هزار دستگاه لوازم خانگی احتکار شده در کرمانشاه

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از کشف بیش از 1000 دستگاه لوازم خانگی توسط تعزیرات حکومتی، نیرو های گمنام امام زمان (عج) و بازرسان دستگاه های نظارتی خبر داد.

کشف هزار دستگاه لوازم خانگی احتکار شده در کرمانشاه
کد خبر: 224910
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۷ ۱۳:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| داریوش جودکی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه اظهار داشت: در بازرسی از انبار های کالایی به منظور ایجاد آرامش و ثبات در بازار از سه انبار که بر اساس گزارش های مردمی رصد شد بیش از 1000 دستگاه انواع تلویزیون ، یخچال ، لباسشویی در یکی از محله های کرمانشاه کشف شد.

وی افزود: یک انبار فاقد مجوز و ثبت موجودی کالا و ثبت انبار ها در سامانه بود که سریعا برای آن تشکیل پرونده و به سازمان صنعت ، معدن و تجارت جهت طی مراحل قانونی ارسال شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه بااشاره به وضعیت و شرایط کنونی بازار بیان کرد: با توجه به نوسانات قیمت در بازار و خودداری بعضی از واحد های صنفی از فروش کالا و انبار کردن به خاطر سود جویی تعزیرات حکومتی با همکاری دستگاه های نظارتی بصورت شبانه روزی این انبار ها را رصد می کنند.

وی تصریح کرد: با شناسایی انبار ها و واحد های صنفی با سوء استفاده کننده گان به شدت برخورد می شودو از مردم استان نیز انتظار داریم ما را همراهی کنند و در این خصوص اطلاع رسانی کنند و تعزیرات حکومتی هم تحت عنوان احتکار با متخلفان برخورد می کنیم.

جودکی با قدردانی از همکاری مردم عنوان داشت: مردم در شناسایی انبارهای احتکار کالا همکاری بیشتری داشته باشند و از شهروندان می خواهیم به محض مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی - ارزی سریعا گزارش تخلف را به سامانه پیامکی رایگان 300000135 ارسال و یا با تلفن 124 تماس حاصل کنند تا بدون فوت وقت نسبت به بررسی گزارش واعمال قانون و همچنین اعلام نتیجه به شماره ارسالی اقدام شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها