کد خبر: 224912
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۷ ۱۴:۰۱:۰۰
| |

فرمانده نیروی انتظامی بناب خبرداد:

کشف 225تن برنج خارجی احتکارشده

فرمانده نیروی انتظامی بناب گفت: با تلاش عوامل نیروی انتظامی و با همکاری سربازان گمنان امام عصر(عج) 3 انبار حاوی 255 تن برنج خارجی در شهرستان بناب کشف و ضبط شد.

کشف 225تن برنج خارجی احتکارشده
کد خبر: 224912
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۷ ۱۴:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| سرهنگ سهراب شفقی فرمانده نیروی انتظامی بناب با بیان این خبر افزود: بدنبال اخبار واصله مبنی بر احتکار ارزاق عمومی در انبارهایی در سطح شهرستان بناب موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت که با هماهنگی دادستان محترم عمومی و انقلاب شهرستان و نیز همکاری و عملیات مشترک سربازان گمنام امام عصر(عج) شهرستان مقدار 255 تن برنج خارجی احتکار شده در 3 انبار کشف و در این ارتباط 3 نفر متهم نیز دستگیر شدند.

وی ارزش ریالی برنج های کشف شده را 27 میلیارد ریال اعلام کرد.

این افسر انتظامی سپس با اشاره به اهمیت ثبات در بازار و با تأکید بر عزم جدی نیروی انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادی به ویژه احتکار کنندگان کالا اذعان کرد: نیروی انتظامی با همکاری مردم و سایر مجموعه های امنیتی، انتظامی و قضایی از هیچ تلاشی برای برخورد با محتکران و برهم زنندگان نظم بازار دریغ نخواهد کرد. از مردم نیز انتظار داریم هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را با سامانه فوریت های پلیسی 110 در میان بگذارند.

بر اساس این گزارش، مردم شهرستان بناب به دنبال انجام این عملیات مشترک و کشف 255 تن برنج احتکار شده ضمن تقدیر و تشکر از اقدام نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام عصر(ع) در خصوص کشف انبار احتکار برنج، خواستار استمرار این گونه اقدامات شدند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها