کد خبر: 225117
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۸ ۱۶:۱۴:۰۰
| |

پوشش بازی های آسیایی جاکارتا از شبکه های سه و ورزش

هم‌زمان با آغاز بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی، شبکه‌های سه و ورزش سیما با تهیه برنامه‌های ویژه، این مسابقات آسیایی را پوشش می‌دهند.

پوشش بازی های آسیایی جاکارتا از شبکه های سه و ورزش
کد خبر: 225117
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۸ ۱۶:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| تهیه‌کننده ویژه برنامه بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی از تدارک ویژه شبکه سه سیما برای پوشش این مسابقات خبر داد. بهزاد کاویانی در این باره گفت: بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی از 27 مرداد شروع می‌شود تا 11 شهریور ادامه دارد و ویژه برنامه شبکه سه چند روز پیش از آغاز مسابقات روی آنتن می‌رود.

وی درباره نحوه پوشش این بازی‌ها در شبکه سه سیما افزود: بر اساس برنامه‌ریزی شورای سیاستگذاری ورزش سازمان، بازی‌های ایران از شبکه سه سیما و دیگر بازی‌های هم‌زمان از شبکه ورزش پخش می‌شود. علاوه بر انعکاس بازی‌ها، 2 ویژه برنامه هم پیش‌بینی شده‌است. یک ویژه برنامه قبل و بعد از هر بازی به بررسی و تحلیل آن با حضور کارشناسان خبره هر رشته ورزشی می‌پردازد و ویژه برنامه دیگر هم شامل گزارش‌های مختلفی است که همکاران اعزامی از محل برگزاری مسابقات ارسال خواهند کرد.

کاویانی اظهار کرد: در این ویژه برنامه همچنین مجموعه‌ای از اطلاعات مورد نیاز به سمع و نظر بینندگان عزیز ارائه می‌شود. در این ویژه برنامه که هر روز از ساعت 17:30 پخش می‌شود سعی کرده‌ایم برنامه‌ای جذاب و پرانرژی را با ضرباهنگ تند و البته دقیق به علاقه‌مندان ارائه دهیم. گروهی 40 نفره از عوامل مختلف فنی جهت پوشش بازی‌ها اعزام می‌شوند و عده‌ای هم از گروه ورزش شبکه سه در ایران پوشش کامل این بازی‌ها را به عهده دارند. گروه اعزامی به جاکارتای اندونزی شامل گزارشگران و تصویربرداران و دیگر عوامل فنی در محل برگزاری بازی‌ها مستقر می‌شوند.

تهیه کننده ویژه برنامه بازی های آسیایی جاکارتا در پایان بیان کرد: در این دوره سعی کرده‌ایم بهترین افراد را اعزام کنیم تا شاهد کاستی‌های دوره‌های پیش نباشیم و این گروه اواسط هفته به محل بازی‌ها اعزام خواهند شد. سعی می‌کنیم با بهترین کیفیت و با ارائه آیتم‌ها و گزارش‌هایی متنوع و جذاب، لحظات خوبی برای مردم عزیز ایران و بیننده‌های رسانه ملی رقم بزنیم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها