کد خبر: 225152
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۹ ۰۹:۱۸:۰۰
| |

دختر ملی‌پوش پینگ‌پنگ:

برای بازیهای آسیایی استرس ندارم/ دنبال اسپانسر هستم

پینگ‌پنگ باز تیم‌ ‌ملی ایران گفت: در سطح آمادگی خوبی قرار دارم و سرمربی و مربی از روند کارم راضی هستند که این موضوع باعث می‌شود احساس خوبی داشته باشم تا بتوانم در بازی‌های آسیایی بهتر کار کنم.

برای بازیهای آسیایی استرس ندارم/ دنبال اسپانسر هستم
کد خبر: 225152
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۹ ۰۹:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| صبا صفری، پینگ‌پنگ باز اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا در مورد وضعیت کلی تیم پینگ‌پنگ بانوان،گفت: در اردوی آماده سازی برای بازی‌های آسیایی جاکارتا هستیم. تمرینات خوبی داشتیم و امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و نتیجه‌ مناسبی را کسب کنیم.

او با بیان این که برای بازی‌های آسیایی استرس زیادی ندارم، افزود: هر کسی به مسابقه‌ای اعزام شود حس خوبی دارد و من هم از اعزام به این مسابقه‌ها حس خوبی دارم و سعی می کنم استرس نداشته باشم حتی در بازی داخلی استرس بیشتری دارم چون حریفان خارجی قوی هستند بنابراین سعی می‌کنم راحت‌تر بازی کنم، اما در بازهای داخلی همه در یک سطح قرار دارند در نتیجه استرس بالاتر است.

این بازیکن به تلاش برای جذب ‌اسپانسر جهت انجام شش اعزام سالانه پینگ‌پنگ بازان به رویدادی بین المللی برای حفظ رنکینگشان اشاره کرد و گفت‌: در سال باید شش رویداد بین‌المللی را شرکت کنیم که قرار است فدراسیون تنیس روی میز برای دو رویداد اعزام مان کند و چهار رویداد دیگر را باید خودمان برویم به همین دلیل به دنبال اسپانسر هستم و اگر پیدا کنم، می‌توانم بروم. البته پیشنهادی از بابل دارم که در حال‌ گفت‌وگو هستیم.

صفری در پایان از مسولان فدراسیون تنیس روی میز، کیوانی و ایرانمنش، مربی خود در شهرستان بابل و خانواده‌اش تشکر کرد.

بازی‌های آسیایی 2018، 27 مرداد ماه در اندونزی برگزار می‌شود. تیم‌ ‌ملی پینگ‌پنگ بانوان ایران برای اولین بار در بخش تیمی این رقابت ها شرکت می‌کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها