کد خبر: 225299
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۹ ۱۵:۵۲:۰۰
| |

شهردار سی‌سخت خبر داد:

35 ساخت و ساز غیر‌مجاز در شهر توریستی سی‌سخت تخریب می‌شود

شهردار سی‌سخت گفت: کمیسیون ماده 100 شهرداری شهر توریستی سی‌سخت حکم ‌به تخریب 35 مورد ساخت‌و‌ساز غیر‌مجاز داده است.

35 ساخت و ساز غیر‌مجاز در شهر توریستی سی‌سخت تخریب می‌شود
کد خبر: 225299
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۹ ۱۵:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| علی محمدحسینی شهردار سی‌سخت در آئین تجلیل از خبرنگاران ‌اظهار داشت: در یکسال گذشته 15 جلسه ماده 100 برگزار شده که 40 مورد جریمه اشخاص به مبلغ 379 میلیون تومان و 35 مورد نیز تخریب داشتیم که هنوز اجرایی نشده است.

وی از اجرای پروژه جدول‌گذاری دولب به طول 1600 متر با اعتباری افزون‌بر 180 میلیون تومان خبر داد و افزود: ساماندهی کوه‌گل با اعتبار 237 میلیون تومان شامل محوطه سازی، سنگ فرش، دیوارسازی، احداث نمازخانه و اتاق مادر و کودک اجرایی شده است.

محمدحسینی ابراز کرد: برای ساماندهی پارک تپه نورالشهدای سی سخت 15 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت که از این میزان 618 میلیون تخصیص یافته و به صورت اوراق وجود داردکه مناقصه این پروژه نیز برگزار شده است.

شهردار سی سخت با اشاره به اینکه کارکنان و کارگران شهرداری در سال‌های گذشته 12 ماه حقوق معوق داشتند که این میزان به 3 ماه کاهش یافته است، بیان کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده ساماندهی میدان شهید نجفی، پیام نور، بیدخونی و ساخت یادمان پرواز "تهران-یاسوج" اجرایی شده است.

محمدحسینی افزود: 300 میلیون تومان از بدهی‌های جاری گذشته شهرداری سی‌سخت به اشخاص حقیقی و حقوقی پرداخت و مطالبات 10 بازنشسته سال‌‌های قبل تسویه شده است.

وی از آزادسازی و بازگشایی 17 هزار متر مربع معابر شهر سی سخت خبر داد و گفت: مجموع اعتبارات این شهرداری یک میلیارد و 574 میلیون تومان تخصیص عمرانی و یک میلیارد و 721 میلیون تومان اعتبارات داخلی بوده است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها