کد خبر: 225306
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۹ ۱۶:۴۰:۰۰
| |

الیاس حضرتی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

یارانه‌های اقشار پایین را می‌توان تا 150 هزار تومان افزایش داد/ قیمت سوخت نباید افزایش یابد/ مصرف سوخت مدیریت شود

الیاس حضرتی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت رسیدگی به بیمه بیکاری جوانان گفت: می‌توان یارانه دهک‌های پایین جامعه را به ازای هر نفر، 100 تا 150 هزار تومان افزایش داد.

یارانه‌های اقشار پایین را می‌توان تا 150 هزار تومان افزایش داد/ قیمت سوخت نباید افزایش یابد/ مصرف سوخت مدیریت شود
کد خبر: 225306
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۹ ۱۶:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| الیاس حضرتی درباره وضعیت اقتصادی فعلی کشور و راه‌حل‌هایی که برای آن وجود دارد، بیان کرد: فکر می کنم در شرایط فعلی اقتصاد کشور، دولت باید اقدامات سریع و اورژانسی انجام دهد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت باید به ارتقای نشاط اجتماعی در جامعه توجه کند و در حوزه سیاسی نیز باید اقداماتی مانند آزادی زندانیان سیاسی و روزنامه نگاران و همچنین رفع حصر و رفع ممنوعیت های برای رئیس دولت اصلاحات، انجام دهد.

اقشار ضعیف جامعه از لحاظ درآمدی نباید زیر چرخ سنگین گرانی از بین بروند

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود:در حوزه سیاست خارجی ارتباط دولت باید با کشورهای همسایه و منطقه افزایش یابد.برای رفع مشکلات اقتصادی مردم باید منابع درآمدی جدید ایجاد شود و اجازه نداد که مردم مخصوصا اقشار ضعیف جامعه از لحاظ درآمدی زیر چرخ سنگین گرانی و تورم از بین برود.

مشتری دست به نقد برای سوخت در مرزهای کشور وجود دارد

حضرتی عنوان کرد: پیشنهاد می دهم که قیمت سوخت افزایش نیابد بلکه باید میزان مصرف سوخت مدیریت و به هر خودرو 60لیتر سوخت در ماه براساس کارت سوخت تعلق بگیرد چرا که در مرزهای کشور، مشتری دست به نقد برای سوخت وجود دارد و ارز حاصل را می توان تبدیل به ریال کرد تا صرف افزایش یارانه ها شود.

یارانه هر نفر تا 150هزار تومان می تواند افزایش داد

حضرتی افزود: با منابع حاصل از مدیریت سوخت، می توان یارانه دهک های پایین جامعه را به ازای هر نفر تا 100 تا 150هزار تومان افزایش داد و بخشی از منابه را برای بیمه جوانان بیکار اختصاص داد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها