کد خبر: 225551
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۰ ۱۵:۴۵:۰۰
| |

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان خبر داد:

شناسایی انبار احتکار کالا در دستور کار سپاه و بسیج

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: سیستم قضایی باید با کسانی که در حوزه اقتصادی اختلال ایجاد می‌کنند، برخورد کند، در این شرایط ویژه با کسانی که احتکار می‌کنند باید با اشد مجازات و انقلابی برخورد شود.

شناسایی انبار احتکار کالا در دستور کار سپاه و بسیج
کد خبر: 225551
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۰ ۱۵:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار حسین معروفی در حاشیه مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما در یک جنگ اقتصادی بزرگ قرار داریم که معیشت و اقتصاد مردم را مورد هجمه قرار داده است. دشمن در سال‌های گذشته تلاش کرد که نگاه مردم را از حوزه بومی‌سازی به بیرون ببرد.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری طی 11 سال گذشته نامگذاری شعار سال را معیشت و اقتصاد مردم در نظر گرفته‌اند. ایشان با تیزبینی هدف گذاری دشمن را می‌بینند و ما نیز باید در این حوزه جدیت داشته باشیم.

سردار معروفی با تأکید بر برخورد دستگاه قضایی با اخلال‌گران اقتصادی و محتکران اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس مردم هر چه که در خانه داشتند را به جبهه‌ها می‌فرستادند اما امروز چه اتفاقی افتاده که عده‌ای بر عکس مردم آن زمان اجناس خود را احتکار می‌کنند؟

وی با بیان این‌که جنگ را به پشتوانه مردم به پایان رساندیم، خاطرنشان کرد: باید با محتکرین با اشد مجازات و جدی و انقلابی برخورد شود. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین به طور ویژه کشف و شناسایی این لانه‌های خطرناک را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان تصریح کرد: قطعاً با هماهنگی،‌ مدیریت و کنترل می‌توان از شرایط فعلی گذر و آبروی ملت ایران را حفظ کرد. مردم در طول این 40 سال نشان دادند که هر کجا منافع ملی و اعتقادات آن‌ها در خطر باشد،‌ از هر حزب و گروه، جناح سیاسی، قومیت و مذهبی که باشند در یک جبهه قرار می‌گیرد و مقابل دشمن می‌ایستند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها