کد خبر: 225579
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۰ ۱۸:۰۸:۰۰
| |

‌مسئول بازرسی و نظارت صنعت و معدن آبسرد خبر داد:

کشف و پلمب 2 انبار احتکار کود شیمیایی در آبسرد

مسئول بازرسی و نظارت صنعت و معدن آبسرد از کشف و پلمب 2 انبار احتکار کود شیمیایی در آبسرد خبرداد.

کشف و پلمب 2 انبار احتکار کود شیمیایی در آبسرد
کد خبر: 225579
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۰ ۱۸:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| علی یزدان پرست مسئول بازرسی و نظارت صنعت و معدن آبسرد گفت: با تشدید بازرسی‌ها در دماوند 2 انبار احتکار کود شیمیایی در آبسرد کشف شده است.

یزدان پرست افزود: از ابتدای تشدید بازرسی‌ها شاهد کشف این 2 انبار به عناوین مختلف همچون اختفاء، امتناع از فروش کالا با قیمت مصوب، عرضه خارج از شبکه، عدم اعلام موجودی و احتکار بوده ایم.

‌مسئول بازرسی و نظارت صنعت و معدن آبسرد در ادامه بیان داشت: در پی تشدید برخورد با گران‌فروشی و احتکار، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت این شهرستان با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و اماکن نیروی انتظامی طرح نظارتی ویژه‌ای را در سطح منطقه اجرایی کرده‌اند.

وی با تأکید بر اهمیت تکمیل حلقه‌های نظارت افزود: گاهی دیده می‌شود وقتی کالا به برخی مصرف کننده‌ها و کارخانه‌ها فروخته می‌شود آنجا احتکار می‌شود تا قیمت بالا رود.

یزدان پرست در ادامه افزود: در ماه های گذشته عداه ای سودجو و فرصت طلب با بهانه هایی همچون موضوع تحریم ها و برجام و... مبادرت به احتکار و گران فروشی می کنند به نحوی که هر روز شاهد افزایش قیمت در برخی کالاها و اجناس می باشیم که عموما ارتباطی به موضوع تحریم ها ندارد.

وی گفت: در شرایطی که دشمنان و نظام سلطه تمام تلاش خود را در راستای زمین‌گیری جمهوری اسلامی متمرکز کرده است، عمل نکردن به وظایف قانونی منجر به نزدیک شدن دشمن به اهدافش است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها