کد خبر: 225727
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۱ ۱۳:۲۸:۰۰
| |

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی خبر داد:

کشف کالاهای اساسی احتکارشده از انبارهای آذربایجان‌شرقی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: طی دوهفته با نظارت و بازرسی درحوزه برنج خارجی، حبوبات، روغن خوراکی، لوازم خانگی، میلگرد، موتورو قطعات آسانسور و مواد اولیه صنایع چرم (کروم)، 100میلیارد تومان کالا از انبارها کشف و ضبط شد.

کشف کالاهای اساسی احتکارشده از انبارهای آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 225727
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۱ ۱۳:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین نجاتی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، افزود: نظارت برتأمین و توزیع کالاهای اساسی و اولویت دار و رسیدگی به تخلفات و پرونده تعزیراتی جزو برنامه‌های ستاد تنظیم بازار است.

وی ادامه داد: موضوع احتکار و عدم عرضه و توزیع کالاهای اساسی مانند برنج خارجی، لوازم خانگی، میلگرد، شکر و روغن در جلسات هفتگی مبارزه با احتکار و اختفا در حال پیگیری است.

وی با تأکید بر لزوم رعایت ضوابط قیمت گذاری درسطح ملی ازآمادگی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان در جهت تسهیل امور واردکنندگان و رفع موانع تولیدکنندگان خبرداد.

نجاتی با اشاره به توجه و اهمیت هرچه بیشترسازمان در نظارت بر توزیع کالاهای اساسی با محوریت اقلام اولویت دار، ازافزایش گزارشات مردمی در برخورد با محتکران و گرانفروشان و تعامل تولید و عرضه کنندگان خبرداد و به تشریح روند بررسی انبارها با اقدامات معاونت نظارت و بازرسی سازمان و باهماهنگی اتحادیه‌ها درتمامی حوزه‌ها پرداخت.

وی اضافه کرد: در بخش گوشت گوسفندی، مرغ و نهاده‌های دامی در استان هیچ‌گونه کمبودی نداریم و در جهت کنترل و تنظیم بازار استان بویژه در مورد کالاهای اساسی باتعامل و همکاری سازمان پشتیبانی امور دام استان و نظارت همه جانبه بازرسان سازمان، گوشت گرم گوسفندی به میزان33 تن طی سه هفته گذشته باقیمت مصوب درمراکزعرضه سطح شهرتوزیع شد.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان به تبیین و تشریح وضعیت بازار و تولیدکنندگان در حوزه تأمین مواد اولیه صنایع آردسازی، صنایع چرم و کفش و گوشت گرم دام سنگین پرداخت و خواستار جلوگیری از خروج دام زنده از استان به استان‌های همجوارجهت خروج از کشور به منظور جلوگیری از کمبود گوشت گوساله طی ماه های آتی شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها