کد خبر: 225759
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۱ ۱۴:۲۰:۰۰
| |

فرمانده سپاه لرستان:

 مدیران ناکارآمد باید برکنار شوند

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با بیان اینکه مدیران ناکارآمد یا باید توانمندتر عمل کنند یا برکنار شوند، گفت: دشمن می‌خواهد توسط نفوذی‌ها در داخل و سوء‌مدیریت برخی از مسئولان جنگ روانی در کشور ایجاد کند.

 مدیران ناکارآمد باید برکنار شوند
کد خبر: 225759
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۱ ۱۴:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار مرتضی کشکولی‌فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان در مراسم تجلیل از خبرنگاران اظهار داشت: عملیات روانی که دشمن ایجاد می‌کند برای قلب حقایق و واقعیت‌ها‌ست و آمریکا با تحریم و فشار می‌خواهد صادرات نفتی ایران را به صفر برساند و مبادلات پولی و دلار را به خارج قطع کند.

وی افزود: برخی از زخم‌ها نیز ناشی از سوء‌مدیریت است که سبب می‌شود در زمانی که مردم برای مطالبات خود به خیابان می‌آیند دشمن نیز از این فرصت استفاده کند و همانند مگس روی زخم بنشیند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان بیان کرد: دشمن در تمام جنگ‌هایی که تاکنون به راه انداخته هیچ بهره‌ای نبرده ‌و پیروزی‌ها همیشه از آنِ جمهوری اسلامی بوده است؛ در حال حاضر خیلی از کشورها با جمهوری اسلامی همراه بوده و خیلی از کشورها با آمریکا همراه نیستند و ما باقدرت توانستیم صف آن‌ها را بر هم بزنیم.

سردار کشکولی فر با بیان اینکه در این وضعیت پیروزی‌های ما بسیار است و امام خمینی(ره) فرمودند هر زمان که دیدید دشمن از دستتان عصبانی است بدانید در وضعیت خوبی قرار دارید، خاطرنشان کرد: آمریکا از طریق فضای مجازی ورود کرده و می‌گوید جنگ اقتصادی که باید گفت اگر اقتصاد ایران مفلوک است پس‌نیاز به جنگ ندارد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: دشمن می‌خواهد توسط نفوذی‌ها در داخل و سوء مدیریت برخی از مسئولان جنگ روانی در کشور ایجاد کند و با بزرگ کردن هر مشکل کوچکی دست به فروپاشی بزند ولی فکر فروپاشی آن خیالی باطل است.

وی بابیان اینکه نیاز است بسیج صداوسیما و بسیج رسانه خبرنگاران را ساماندهی کنند اظهار داشت: فضای مجازی هنوز به بلوغ کافی نرسیده است، فضای مجازی همانند جنگ سخت است و در این زمینه بسیج و سپاه ورود کرده و اقداماتی در راستای روشنگری در فضای مجازی، پاسخ به شبهات و تبیین حوادث در حال انجام است.

سردار کشکولی فر در راستای محرومیت زدایی و اقدامات سپاه استان افزود: در شش دهستان استان اقداماتی در زمینهٔ محرومیت‌زدایی در حال انجام است، در نظام جمهوری اسلامی طی 40 سالی که گذشته به‌اندازه 400 سال کار انجام‌شده است.

وی عنوان کرد: کشور ما مفتخر به دموکراسی است و باید جمهوریت این کشور را حفظ کنیم و اگر درجاهایی حضور نفوذی‌ها ثابت شود باید برخورد کنیم و کسانی که مدیریت ناکارآمد دارند یا باید توانمندتر عمل کنند یا برکنار شوند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها