کد خبر: 226182
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۳ ۱۱:۰۲:۰۰
| |

علی تاجرنیا:

سوال‌کنندگان از رئیس‌جمهور دلسوز مردم نیستند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: در شرایط کنونی، حل مشکلات مردم بیش از اینکه با پرسشگری‌های نمایندگان از رئیس‌جمهور به دست بیاید، با همدلی و همراهی به دست خواهد آمد.

سوال‌کنندگان از رئیس‌جمهور دلسوز مردم نیستند
کد خبر: 226182
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۳ ۱۱:۰۲:۰۰

اعتمادآنلاین| علی تاجرنیا در ارتباط با موضوع سوال از رئیس جمهور اظهار کرد: من خودم به شخصه معتقد هستم که ما باید از حداکثر ظرفیت های قانون اساسی و نظارت بر عملکرد تمام قوا استفاده کنیم.

او ادامه داد: با اینکه بعضا رویکردهای سوال کنندگان از رئیس جمهور را رویکردهای کاملا سیاسی و بدون دلسوزی برای منافع مردم می‌بینم، اما به دلیل حمایت از پاسخ‌گویی مسئولان، با کلیت این کار موافق هستم.

این نماینده اسبق مجلس گفت: در شرایط کنونی، حل مشکلات مردم بیش از اینکه با این گونه پرسشگری‌ها به دست بیاید، با همدلی و همراهی به دست خواهد آمد.

تاجرنیا گفت: اکنون کار در مسائل اجرایی بسیار دشوار است و نمایندگان هم می دانند که در این شرایط بیشتر مشکلات از دست رئیس جمهور خارج است؛ بنابراین فکر نمی کنم بشود دستاوردی از موضوع طرح سوال از رئیس جمهور متصور بود.

وی همچنین ابراز عقیده کرد: در شرایط فعلی حضور رئیس جمهور در مجلس می تواند دستاوردی را برای ایشان به همراه بیاورد تا از موضوعاتی که باعث شکل گیری مشکلات کشور شده صحبت کند و به تبیین و فهم آن ها بپردازد. من کلیت این موضوع را در جهت منفعت مردم و حفظ دستاوردهای دموکراسی می دانم هرچند که شرایط فعلی کشور را مناسب استفاده از این اختیار قانونی نمی دانم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها