مدیر آب سازمان پارک های تبریز خبر داد:

کاهش 70 درصدی هدر رفت آب در محل ایستگاه های مترو تبریز

مدیر آب سازمان پارکها و زیباسازی شهرداری تبریز از کاهش 70 درصدی هدررفت آب در سازه‌های عمرانی مثل محل حفاری ایستگاه‌های مترو توسط این سازمان خبر داد.

کاهش 70 درصدی هدر رفت آب در محل ایستگاه های مترو تبریز
کد خبر: 226244
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۳ ۱۳:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| علی علمی مدیر آب سازمان پارکها و زیباسازی شهرداری تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: مشکل هدر رفت آب در محل ایستگاه‌های مترو یکی از چالش های ما محسوب می شد که در صدد رفع آن برآمدیم.

علمی افزود: بدین ترتیب از طریق ایجاد علمک و اتصال آن به شبکه آب خام تبریز تا 70 درصد از میزان هدر رفت آب در این بخش ها جلوگیری شده است.

وی تصریح کرد: در راستای ساماندهی آب های سطحی و جلوگیری از هدر رفت آب در ایستگاههای مترو، تا امروز چندین جلسه با حضور کارشناسان مترو و معاونت های خدمات شهری مناطق و مسئولین فضای سبز با کارشناسان سازمان پارکها برگزار شده است.

مدیر آب سازمان پارکها و زیباسازی شهرداری تبریز با اشاره به اقدامات انجام شده توسط این بخش، اظهار داشت: اجرای علمک بارگیری از طریق ایستگاه مترو واقع در میدان ماشین سازی قراملک، اجرای علمک بارگیری از طریق ایستگاه مترو واقع در اول خانه سازی، ایجاد علمک در ایستگاه مترو تقاطع دامپزشکی و آخونی از این جمله به شمار می رود.

علمی یادآور شد: همچنین ایجاد علمک برای بارگیری از ایستگاه مترو لاله با همکاری شهرداری منطقه سه تبریز از دیگر این موارد به شمار می رود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها