کد خبر: 226248
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۳ ۱۳:۱۸:۰۰
| |

فرماندار پیشوا خبر داد:

تشدید نظارت و برخورد باساخت و سازهای غیرمجاز در پیشوا

فرماندار پیشوا از تشدید نظارت و برخورد باساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

تشدید نظارت و برخورد باساخت و سازهای غیرمجاز در پیشوا
کد خبر: 226248
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۳ ۱۳:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین عباسی فرماندار پیشوا در جلسه ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز پیشوا با اشاره به حساسیت ساخت و سازها در کشور و به خصوص در استان تهران اظهار داشت:‌ ساخت و سازهای غیرمجاز ضمن آنکه تبعات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی زیادی را به دنبال دارند موجب یأس و ناامیدی افرادی می شود که امورات خود را از راه و مجاری قانونی پیش می برند.

وی بیان کرد: شهرستان پیشوا در زمینه ساخت و ساز غیرمجاز در وضعیت آرام و نسبتاً خوبی قرار دارد که هم جای تشکر از متولیان مربوطه و هم قدردانی از خود مردم منطقه را دارد که با پرهیز از قانون شکنی، کارهای خود را از مسیر تعریف شده و قانونی پیگیری می کنند.

فرماندار پیشوا بر جدیت اعضای ستاد بر پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز تاکید کرد و ادامه داد: در صورت مشاهده ساخت و سازهای غیرمجاز علاوه بر تشکیل پرونده قضایی برای متخلفین، با دستگاه مربوطه نیز به دلیل قصور و کوتاهی برخورد قانونی صورت می گیرد.

عباسی گفت: هر دستگاهی در حدود اختیارات و تکالیف خود، مسئولیت هایی را بر عهده دارد که باید ضمن احساس مسؤولیت در این عرصه خطیر از هرگونه غفلت، اغماض و چشم پوشی دوری کند.

وی افزود: وقتی دستگاهی در مراحل اولیه ساخت و ساز غیرمجاز به موقع ورود پیدا نکرده و مسؤولیت خود را به خوبی انجام نمی دهد در مراحل بعد دستگاه های متعدد دیگری را درگیر می کند و در نتیجه وقت و انرژی بیشتری را نسبت به مرحله پیشگیری مصروف می نماید.

فرماندار پیشوا بیان داشت: استفاده از نیروی انسانی بیشتر به منظور تشدید نظارت ها بر ساخت و سازها، تسلط کافی دستگاه های متولی بر قوانین مربوطه و احصای امکانات و نیازمندی ها را در جهت اتخاذ تدابیر لازم در جهت ساماندهی و پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز ضروری است.


منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها