کد خبر: 226340
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۳ ۱۶:۴۹:۰۰
| |

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان خبر داد:

ساعات کاری ادارات استان سمنان به روال عادی باز می‌گردد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان در نامه‌ای به مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان از بازگشت ساعات کاری این دستگاه‌های دولتی به روال عادی خبر داده است.

ساعات کاری ادارات استان سمنان به روال عادی باز می‌گردد
کد خبر: 226340
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۳ ۱۶:۴۹:۰۰

اعتمادآنلاین| حشمت‌الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان در نامه‌ای به مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان از بازگشت ساعات کاری این دستگاه‌های دولتی به روال عادی خبر داده است.

حشمت‌الله عسگری در این نامه خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی تأکید کرده است که "ساعت کار ادارات،سازمان‌ها و نهادهایی که پیش از این برای صرفه‌جویی در مصرف برق (در استان سمنان) تغییر یافته بود؛ از شنبه بیست و هفتم مردادماه سال 1397 بر اساس روال گذشته خواهد بود."

وی در این نامه از همکاری دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در راستای صرفه‌جویی مصرف برق در زمان اوج مصرف قدردانی کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان پیش از این و در سیزدهم تیرماه امسال در نامه‌ای تغییر در ساعات کاری ادارات این استان خبر داده بود.

سه روز پس از این نامه یعنی از روز شانزدهم تیرماه ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان سمنان از ساعت 6 و 30 دقیقه تا 13 و 30 دقیقه در روزهای شنبه تا چهارشنبه تعیین و اعمال شد.

بر این اساس کارمندان و کارکنان دستگاه‌های دولتی در روزهای پنج شنبه نیز از ساعت 6 و 30 دقیقه تا ساعت 12 و 30 دقیقه در محل کار خود حاضر شده‌اند.

با ابلاغ نامه جدید معاون استاندار ساعات کار دستگاه‌های اجرایی استان سمنان به روال عادی یعنی از ساعت 7 و 30 دقیقه تا 14 و 30 دقیقه برای روزهای شنبه تا چهارشنبه و از ساعت 7 و 30 دقیقه تا ساعت 13 و 30 دقیقه برای روز پنج شنبه باز می‌گردد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها