کد خبر: 226497
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۴ ۱۳:۲۶:۰۰
| |

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان خبر داد:

بدهی مالیاتی واحدهای صنفی کرمان را به تعطیلی می‌کشاند

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با بیان اینکه بیائم یک بار نسخه خوبی برای اقتصاد کشور بپیچیم گفت: متاسفانه واحدهای تولیدی و صنفی ما بدهکاری مالیاتی دارند و از این رو در حال تعطیل هستند.

بدهی مالیاتی واحدهای صنفی کرمان را به تعطیلی می‌کشاند
کد خبر: 226497
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۴ ۱۳:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| مهدی حسینی نژاد مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در نشست هم‌اندیشی اقتصادی که با حضور سردار محمد مطهری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران اقتصادی استان و فعالان اقتصادی در مهمانسرای سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد با اشاره به شرایط اقتصادی امروز کشور اظهارداشت:باید بدانیم کهدر شرایط جنگ اقتصادی هستیم.

وی با بیان اینکه «بیاییم و یک بار نسخه خوبی برای اقتصاد کشور بپیچیم»، افزود: متاسفانه واحدهای تولیدی و صنفی ما بدهکاری مالیاتی دارند و از این رو در حال تعطیل هستند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان تصریح کرد: اگر به این واحدهای تولیدی و صنفی کمک نکنیم و نرخ مالیات را کاهش ندهیم این واحدها تعطیل ناگزیر تعطیل می‌شوند و دیگر واحدی نیست که بتوانیم از او مالیات دریافت کنیم.

حسینی نژاد با اشاره به اینکه در این شرایط عدم اجرای قانون هم یک چالش اساسی برای کشور است گفت: این در حالیست که خیلی‌ها می‌گویند قانون ما ضعیف است.

در این نشست هم‌اندیشی اقتصادی محمد سلمانی مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان با اشاره به اقدام حمایتی انجام شده از سوی اراده کل امور مالیاتی برای حمایت از واحدهای صنف و تولیدی در استان اظهارداشت: بر اساس ماده 167 اجازه سه سال تقسیط مالیات داده شده است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها