کد خبر: 226565
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۴ ۱۷:۱۸:۰۰
| |

چنگیز جلیلوند صداپیشه کهنه‌کار سینمای ایران در گفت‌و‌گو با اعتمادآنلاین:

عبادی یکی از بی‌ادعاترین دوبلور‌های ایران بود/ بسیاری از کودکان با صدای عبادی خاطره دارند

چنگیز جلیلوند صداپیشه کهنه‌کار سینمای ایران در مورد عبادی دوبلور فقید کشورمان گفت: «عبادی یکی از بی‌ادعاترین دوبلور‌های ایران بود. او سال‌ها در تلویزیون کار کرد. فقط خاطرات خوب از او باقی ماند.»

عبادی یکی از بی‌ادعاترین دوبلور‌های ایران بود/ بسیاری از کودکان با صدای عبادی خاطره دارند
کد خبر: 226565
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۴ ۱۷:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| چنگیز جلیلوند صداپیشه کهنه کار سینمای ایران با اشاره به درگذشت محمد عبادی دوبلور به اعتمادآنلاین گفت: «متاسفانه بسیاری از هنرمندان در سالهای گذشته و امسال از پیش ما رفته‌اند و فقط می‌توان به یاد آنها بود و درباره آنها نوشت و گفت. زمانی که از آمریکا به تهران آمدم ‌دیدم که محمد عبادی در تلویزیون مشغول است و آثار بسیار ویژه‌ای را نیز دوبله می‌کند. بسیاری از کودکان با صدای او خاطره دارند.»

جلیلوند ادامه داد: «عبادی یکی از بی‌ادعاترین دوبلور‌های ایران بود. او سال‌ها در تلویزیون کار کرد. فقط خاطرات خوب از او باقی ماند. اما هیچگاه نتوانستیم در کنار هم کار کنیم. زیرا او در تلویزیون کار می‌کرد و من علاقه‌ای نداشتم که در مجموعه تلویزیون فعالیت کنم و اکثرا کار‌های سینمایی انجام می‌دادم.»

او در انتها گفت: «هربار و بعد از درگذشت هر یک از هنرمندان عادت کرده‌ایم که درباره او چیزی بنویسیم و یادی از او بکنیم. اما مطلوب است زمانی که هنرمندان ما زنده هستند به آنها برسیم و به یادشان باشیم.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها