کد خبر: 226594
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۵ ۰۹:۲۱:۰۰
| |

آغاز لایروبی اسکله صیادی در چابهار

لایروبی اسکله صیادی بریس چابهار آغاز شد.

آغاز لایروبی اسکله صیادی در چابهار
کد خبر: 226594
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۵ ۰۹:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| در مراسم آغاز لایروبی اسکله بریس، معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات کشور گفت: این طرح به مناقصه گذاشته شده و مدت قرار داد آن 36 ماه است .

کاکولکی افزود: در این مدت با هزینه 25 میلیارد تومان، 300 هزار متر مکعب لایروبی در این اسکله انجام می شود . در اسکله صیادی بریس 200 قایق بزرگ و کوچ و شناور (لنچ) صیادی فعالیت می کنند که با لایروبی این اسکله به افزایش صید قایق ها و شناورها کمک خواهد شد.

وی همچنین در بازدید از بندرکنارک از مجوز تامین 250 قایق صیادی دیگر برای اشتغال جوانان بنادر کنارک و چابهار خبر داد و گفت: این مجوز تا یک ماه آینده به استان ابلاغ می شود که با هماهنگی مدیرکل شیلات و فرمانداران بین افراد واجد شرایط توزیع خواهد شد.کاکولکی همچنین از بندر صیادی پزم کنارک بازدید کرد.

وی در بازدید از این اسکله از عملکرد پیمانکار در اجرای طرح بهسازی و مرمت این اسکله انتقاد کرد و خواستار تسریع در اجرای این طرح شد.

وی تعامل بیشتر صیادان با تجار را برای کاهش واسطه ها و توسعه صادرات آبزیان ضروری بیان کرد و گفت: برای رسیدن به این هدف نشست هایی با مدیران کارخانجات فرآوری منطقه و تعاونی های صیادی برگزار می کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها