کد خبر: 226673
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۵ ۱۳:۲۳:۰۰
| |

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس:

پرسپولیس قهرمان سوپرجام است

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: با سربرگ باشگاه با ایمن حسین وارد مذاکره شدیم اما قراردادی با امضای گرشاسبی با این بازیکن بسته نشده است.

پرسپولیس قهرمان سوپرجام است
کد خبر: 226673
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۵ ۱۳:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| پندار خمارلو در جریان نشست خبری برانکو ایوانکویچ در خصوص اینکه گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس نسبت به دریافت جام بابت قهرمانی در سوپرجام، بی‌تفاوت شده و تلاشی در این باره نمی‌کند، گفت: اصلا اینطور نیست، اعضای هیئت مدیره از جمله آقایان حاجی‌بیگی و گرشاسبی در مصاحبه‌های اخیر خود تاکید داشتند که پرسپولیس قهرمان سوپرجام هست و باید جام به این باشگاه اهدا شود. حتی یکی از موارد نشست اخیر گرشاسبی با تاج همین مسئله بود. برخلاف گفته‌ها ما به طور جدی پیگیر این قضیه هستیم و انتظار داریم هرچه زودتر جام را به ما اهدا کنند.

وی افزود: اصلا به برگزاری بازی یا مسئله دیگری فکر نمی‌کنیم و در واقع سوپرجام برای ما تمام شده است. هواداران بدانند ما از حق باشگاه دفاع کرده و خواهیم کرد و اطمینان داشته باشند که پرسپولیس قهرمان سوپر جام است.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در واکنش به اینکه گفته بود پرسپولیس با ایمن حسین قراردادی امضا نکرده اما مدیربرنامه‌های او برگه‌ای با سربرگ باشگاه پرسپولیس نشان داد، اضافه کرد: من در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها تاکید کردم ایمن حسین قراردادی باشگاه پرسپولیس امضا نکرده، اما مذاکره با این بازیکن را هرگز رد نکردم. ما اگر بخواهیم به بازیکنی پیشنهاد دهیم قطعا روی برگه A4 این کار را نمی‌کنیم بلکه با سربرگ باشگاه آن را ارائه می‌دهیم. این کار هم انجام شد اما اینکه در آن برگه امضای گرشاسبی پای آن باشد یا نه قطعاً نیست و ما با ایمن حسین در صورت نظر نهایی برانکو قرارداد امضا خواهیم کرد.

خمارلو در ارتباط با تغییر ناگهانی داور دیدار پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان، خاطرنشان کرد: در جلسه امروز از ناظر مسابقه در این مورد سوال کردیم و او گفت تا این حد می‌داند که رفت و آمد برای داور مشکل بوده و به همین خاطر داور دیگری را برای بازی فردای ما انتخاب کردند. سعی می‌کنیم کاری به این مسائل نداشته باشیم، هرچند بیشترین ضربه را از داوری خورده‌ایم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها