کد خبر: 226731
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۵ ۱۶:۲۴:۰۰
| |

دیزنی جیمز گان را برنمی‌گرداند/ فشارها اثر نکرد

دیزنی اعلام کرد قصد ندارد به هیچ‌وجه جیمز گان را به «محافظان کهکشان» بازگرداند.

دیزنی جیمز گان را برنمی‌گرداند/ فشارها اثر نکرد
کد خبر: 226731
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۵ ۱۶:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| پس از فشاری جدی که از سوی چهره‌های مختلف برای بازگرداندن جیمز گان کارگردان اخراجی «محافظان کهکشان» بر دیزنی وارد شد، اکنون دیزنی و مارول پای تصمیم‌شان ایستاده‌اند و قصد ندارند این کارگردان موفق و کهنه‌کار را برای ادامه بعدی فیلم روی صندلی کارگردانی آن بنشانند.

این تصمیم به دنبال نشست اخیر بین گان و آلن هورن رییس کمپانی دیزنی گرفته شد.

در حالی که نزدیک به یک ماه پیش گان برای توییت‌های قدیمی که محتوایی غیراخلاقی داشتند و حدود یک دهه پیش نوشته شده بودند، از این پروژه کنار گذاشته شد، در این مدت تلاش زیادی برای باز گرداندن او انجام شد.

از طرفداران گرفته تا بازیگران اصلی این مجموعه فیلم تلاش کردند تا این کارگردان به پروژه برگردد و در نهایت ‌بیانیه‌ای با امضای بازیگران اصلی این مجموعه، به صورت رسمی در حمایت از جیمز گان منتشر شد.

کریس پرت و زویی سالدانو از جمله چهره‌هایی بودند که خواستار بازگشت وی در نامه‌های سرگشاده جدا شدند.

در نهایت در حالی که شایعات مبنی بر این بود که مارول در تلاش است تا دیزنی را متقاعد کند که راه‌حلی برای این وضع پیدا کنند، اعلام شد هورن تصمیم به برگزاری دیداری با گان گرفته است تا فضا را شفاف کند.

گرچه این نشست به عنوان دیداری مدنی و حرفه‌ای خوانده شد، اکنون گفته می‌شود هورن از مواضع خود کوتاه نیامد و تصمیمش را برای بازگرداندن این کارگردان تغییر نداد.

منابع داخلی می‌گویند کوین فیگی رییس کمپانی مارول در این نشست شرکت نداشت و در حالی که گفته می‌شد فیگی به دیزنی فشار می‌آورد تا در تصمیمش تجدید نظر کند، اما اکنون فیگی نیز از مواضع دیزنی دفاع کرده و در بیانیه سومی که منتشر شده، اعلام کرده است از تصمیم دیزنی حمایت می‌کند.

گان نه تنها کارگردان و نویسنده مجموعه فیلم‌های «نگهبانان کهکشان» بود، بلکه در شکل‌گیری جهان داستانی فیلم‌های سینمایی مارول نقش مهمی داشت.

قرار بود مراحل فیلمبرداری سومین فیلم از «محافظان کهکشان» از اوایل 2019 شروع شود تا فیلم سال 2020 اکران شود.

در عین حال قرار بود از فیلمنامه اوریجینال نوشته گان برای ساخت قسمت سوم استفاده شود و گفته می‌شود، این کار عملی خواهد شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها