کد خبر: 226835
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۶ ۱۲:۲۶:۰۰
| |

بهروز نعمتی سخنگوی هیات رئیسه مجلس:

سوال از رئیس‌جمهور در دستور کار این هفته مجلس نیست/ تشخیص روز حضور در مجلس با روحانی است

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با اشاره به اینکه تشخیص روز حضور در مجلس برای پاسخگویی به سوال نمایندگان با رئیس جمهور است، اعلام کرد: دولت هنوز مکاتبه‌ای با مجلس نداشته است.

سوال از رئیس‌جمهور در دستور کار این هفته مجلس نیست/ تشخیص روز حضور در مجلس با روحانی است
کد خبر: 226835
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۶ ۱۲:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| بهروز نعمتی در توضیح نحوه قرار گرفتن طرح سوال از رئیس‌جمهور در دستور صحن علنی مجلس شورای اسلامی، گفت: رئیس جمهور از زمان اعلام وصول این طرح به مدت یک ماه فرصت دارد تا در مجلس حاضر و پاسخ نمایندگان سوال کننده را بدهد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در هفته جاری این موضوع در دستور کار صحن علنی مجلس قرار نگرفته ضمن آنکه دولت هم هنوز هیچ مکاتبه رسمی با هیات رئیسه برای تعیین این روز نداشته است لذا به نظر می‌رسد این موضوع در دو هفته آتی در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: طبق قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، رئیس جمهور باید روز مشخصی را برای حضور در مجلس و پاسخ به سوال نمایندگان اعلام کند که تاکنون این موضوع به هیات رئیسه مجلس اعلام نشده است.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: چهارشنبه 10 مرداد ماه طرح سوال از رئیس جمهور با پنج محور عدم موفقیت دولت در کنترل قاچاق کالا و ارز، استمرار تحریم های بانکی، عدم اقدام شایسته دولت درخصوص کاهش نرخ بیکاری، رکود اقتصادی شدید چندین ساله و افزایش شتابان نرخ ارزهای خارجی و کاهش شدید ارزش پول ملی در مجلس اعلام وصول شد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها