کد خبر: 226863
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۶ ۱۵:۵۲:۰۰
| |

افشای تلاش ترامپ برای دادن حق‌السکوت به دستیار سابقش

دستیار سابق دونالد ترامپ که به‌تازگی کتابش در مورد ترامپ منتشر شده است با انتشار فایل صوتی مکالمه تلفنی‌اش با «لارا ترامپ» همسر اریک، پسر سوم رئیس‌جمهور آمریکا از تلاش وی برای دادن حق‌السکوت پرده برداشت.

افشای تلاش ترامپ برای دادن حق‌السکوت به دستیار سابقش
کد خبر: 226863
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۶ ۱۵:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| کارمند سابق کاخ سفید با انتشار یک فایل مکالمه صوتی از تلاش ترامپ برای دادن حق‌السکوت به خود خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل اعتمادآنلاین فرانس 24 خبر داد اماروسا منیگالت نیومن، دستیار سابق دونالد ترامپ که به‌تازگی کتابش در مورد ترامپ منتشر شده است با انتشار فایل صوتی مکالمه تلفنی‌اش با «لارا ترامپ» همسر اریک، پسر سوم رئیس‌جمهور آمریکا از تلاش وی برای دادن حق‌السکوت پرده برداشت.

دیالوگ ردوبدل شده در این مکالمه به نحوی است که نشان می‌دهد لارا ترامپ تلاش می‌کند سکوت اوماروسا را با پول بخرد.

هرچند عروس ترامپ در واکنش به انتشار این فایل با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد احساس می‌کند از سوی یک همکار سابق که او را همچون خواهر خود می‌دانست مورد خیانت قرار گرفته است، اما اتهامات اوماروسا را در این رابطه تکذیب نکرد.

در این مکالمه که ابتدا از سوی شبکه «ان‌بی‌سی» منتشر شد، صدای لارا ترامپ شنیده می‌شود که پیشنهاد شغلی با حقوق 15 هزار دلار در ماه را داده و تاکید می‌کند شرایط کاخ سفید برای این شغل هم بعدا به وی اعلام می‌شود، امری که به دادن حق‌السکوت به اوماروسا و عدم سخن گفتن از ترامپ تفسیر شده است.

در بخش دیگری از این مکالمه لارا ترامپ می‌گوید: «اگر تو هم به این جریان بپیوندی افشاگری صورت نخواهد گرفت و همه در موضع مثبتی خواهند بود، درست نمی گویم؟» عروس ترامپ در رابطه با 15 هزار دلار حقوق ماهانه پیشنهادی هم تاکید می‌کند این مبلغ را حامیان مالی کوچک ترامپ تامین خواهند کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها