پرسپولیس صفر - نفت مسجدسلیمان صفر

دومین تساوی شاگردان برانکو برابر جنوبی‌ها

دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان با نتیجه تساوی به پایان رسید.

دومین تساوی شاگردان برانکو برابر جنوبی‌ها
کد خبر: 226874
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۶ ۲۱:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در یکی از دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر از ساعت 20:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، بشار رسن، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه (گادوین منشا - 68)، سیامک نعمتی و علی علیپور (شایان مصلح - 83).

ترکیب نفت مسجدسلیمان: میلاد فراهانی، مجتبی بیژن، موسی کولیبالی، یوسف وکیا، میلاد خدایی‌اصل، حکیم نصاری، علیرضا علیزاده، محمود قائدرحمتی (اکبر آفاقی - 67)، پیمان میری، فرشید مهمدی (اسماعیل شریفات - 56) و عباس عسکری (صادق صادقی - 76).

نیمه اول

دقیقه 8: اوت بلند حسین ماهینی را موسی کولیبالی برگشت داد که امید عالیشاه با ضربه‌ای غافلگیر کننده قصد داشت دروازه را باز کند، اما توپ به کنار دروازه رفت.

دقیقه 10: بشار رسن شوتی را به سمت دروازه نفت مسجدسلیمان شلیک کرد که توپ پس از برخورد با مدافعان تبدیل به کرنر شد.

دقیقه 19: این بار بازیکنان نفت مسجدسلیمان بودند که به سمت دروازه پرسپولیس حمله کردند، اما شوت آنها را بیرانوند مهار کرد.

دقیقه 26: سیامک نعمتی به دلیل خطای شدیدی که انجام داد، از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 28: حرکت سیامک نعمتی پشت محوطه جریمه و شوت او به سمت دروازه نفت مسجدسلیمان به مدافعان این تیم برخورد کرد تا فراهانی کار سختی برای مهار توپ نداشته باشد.

دقیقه 43: یوسف وکیا از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

نیمه دوم

دقیقه 55: ارسال احمد نوراللهی از روی یک ضربه ایستگاهی موقعیتی خطرناک برای پرسپولیس ایجاد کرد. جایی که سیدجلال حسینی با پروازی بلند ضربه سرش به تیر دروازه برخورد کرد تا دروازه صنعت نفت به شدت تهدید شود.

دقیقه 60: شوت از راه دور کمال کامیابی‌نیا را میلاد فراهانی مهار کرد.

دقیقه 67: کرنر ارسالی از سوی احمد نوراللهی با ضربه سر شجاع خلیل‌زاده همراه بود که توپ از کنار دروازه بیرون رفت، هرچند حرکت او نیز از سوی داور خطا اعلام شد.

دقیقه 69: عباس عسکری با کارت زرد داور مسابقه جریمه شد.

دقیقه 74: حمله خطرناک نفتی‌ها به پیمان میری رسید که ضربه او با اختلاف از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 79: حمله همه جانبه پرسپولیسی‌ها به محمد انصاری رسید که این بازیکن در محوطه جریمه سرنگون شد تا فرصت از دست سرخپوشان میدان برود.

دقیقه 80: نفتی‌ها روی غافلگیری بازیکنان پرسپولیس قصد داشتند ضد حمله‌ای را با ضربه ایستگاهی به دست آمده ترتیب دهند که حمله آنها نافرجام بود و در رفت و برگشت سیدجلال حسینی موفق شد توپ را از منطقه خطر دور کند.

دقیقه 86: شوت سیامک نعمتی از راه دور ثمری برای پرسپولیسی‌ها نداشت.

دقیقه 88: یک و دوی سیامک نعمتی با گادوین منشا، موقعیتی خوب برای این بازیکن فراهم کرد اما ضربه نعمتی به بیرون رفت.

دقیقه 90: ارسالی خطرناک روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر حسینی همراه شد، در برگشت بشار رسن توپی شلیک کرد که برگشت داده شد و در ادامه شایان مصلح، اما هربار مسجدسلیمانی‌ها از دروازه خود دفاع کردند. در نهایت توپ به احمد نوراللهی رسید که ضربه این باشگاه را هم میلاد فراهانی مهار کرد.

پرسپولیس با این تساوی 8 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان به رتبه سوم سقوط کرد و نفت مسجدسلیمان هم به سومین امتیاز خود رسید.

**جدول لیگ برتر

جدول

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها