کد خبر: 227018
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۷ ۱۳:۱۵:۰۰
| |

مهاجم استقلال خوزستان؛ آقای گل 30 میلیونی لیگ برتر

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان خیلی زود خودش را بر سر زبان‌ها انداخته و عملکرد خوبش باعث تمجید کارشناسان شده است.

مهاجم استقلال خوزستان؛ آقای گل 30 میلیونی لیگ برتر
کد خبر: 227018
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۷ ۱۳:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| وحید خشتان بازیکن جوان تیم فوتبال استقلال خوزستان با دو گلی که روز گذشته (جمعه) مقابل صنعت نفت آبادان به ثمر رساند, در پایان هفته چهارم با چهار گل زده, آقای گل لیگ برتر است.

جالب اینجاست که این بازیکن 26 ساله که فصل پیش در تیم دسته دومی نفت و گاز گچساران توپ می‌زد و در نیمی از فصل نیز به دلیل مصدومیت خانه نشین بوده, با قراردادی 30 میلیون تومانی به جمع آبی‌های خوزستان پیوسته است. رقم پایین قرارداد این بازیکن درحالی است که بسیاری از باشگاه‌ها قرارداد‌ بازیکنان مخصوصاً خارجی‌ها, را بسیار سنگین می‌بندند و ممکن است این بازیکنان گران‌قیمت در طول یک فصل, حتی به اندازه همین 4 هفته‌ای که خشتان برای تیمش مثمرثمر بوده, کارآیی نداشته باشند.

خشتان خیلی دیر و در سن 26 سالگی بر سر زبان‌ها افتاده است, درست مثل وحید امیریِ لرستانی که حالا یکی از بهترین لژیونر‌های فوتبال ایران است. این نشان می‌دهد که باشگاه‌ها می‌توانند به جای مذاکره «نام‌های» پُرتوقع, در فوتبال کشور به دنبال ستاره‌های کم‌فروغی باشند که فقط برای سال‌ها درخشیدن نیاز به یک فرصت دارند مثل وحید‌ امیری یا خشتان.

در آن سوی درخشش خشتان با پیراهن استقلال خوزستان, می‌توان به سود مالی این باشگاه هم اشاره کرد. تیمی که مشکلات مالی و مدیریتی زیادی دارد اما به نظر می‌رسد, این بازیکن یاسوجی می‌تواند در ادامه مسابقات لیگ برتر عصای دست داریوش یزدی باشد. اگر روند خشتان همین‌طور ادامه‌دار باشد می‌توان این بازیکن 30 میلیونی را یکی از پدیده‌های لیگ هجدهم دانست. مهاجمی که برای باشگاه بی‌ پولش می‌تواند سود سرشاری را به همراه داشته باشد. پاداشی در قبال پذیرش ریسک شناسایی, جذب و استفاده از بازیکنان گمنام.

نکته مهم اما این است که خشتان به همین روند و مسیر ادامه دهد و فارغ از حاشیه‌ها به دنبال پیشترفت بیشتر است. در این صورت می‌تواند همچنان در فوتبال ایران بدرخشد، در غیر این صورت به سرنوشت بازیکنان مستعدی دچار می‌شود که پس از مدتی به دلیل ورود به حاشیه، محو شدند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها