مدیرعامل آتش‌نشانی شیراز مطرح کرد:

آتش‌سوزی هتل چمران صحت ندارد/ حریق رستوران شاندیز تلفات جانی نداشت

مدیرعامل آتش‌نشانی شهرداری شیراز گفت: اخباری در فضای مجازی منتشر شده بود مبنی بر آتش‌سوزی در هتل چمران شیراز که صحت ندارد، یک رستوران واقع در پشت ساختمان هتل چمران دچار حریق شده بود که با حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی اطفاء شد.

آتش‌سوزی هتل چمران صحت ندارد/ حریق رستوران شاندیز تلفات جانی نداشت
کد خبر: 227073
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۷ ۱۴:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدهادی قانع مدیرعامل آتش‌نشانی شهرداری شیراز با اعلام خبر کذب آتش‌سوزی در هتل چمران شیراز اظهار داشت: یک رستوران واقع در پشت ساختمان هتل چمران شیراز دچار حرق شده بود.

وی ادامه داد: دود زیاد حاصل از این آتش‌سوزی عابران را به اشتباه انداخته و تصور کرده بودند که هتل چمران دچار حرق شده است و متاسفانه در فضای مجازی نیز اخبار کذبی منتشر شده بود.

مدیرعامل آتش‌نشانی شهرداری شیراز افزود: علت حریق توسط کارشناسان در حال بررسی است، خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته و آلاچیق‌های این رستوران و یک درخت در محوطه رستوران آتش گرفته بود که با حضور به موقع نیروهای آتش‌نشان از ایستگاه 2 بلوار بعثت و ایستگاه 20 شاهد آتش مهار شد.

وی در پایان تاکید کرد : شهروندان تنها از طریق رسانه‌های رسمی و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی آتش‌نشانی شیراز اخبار را دنبال کنند، برخی‌ها در فضای مجازی به دنبال سوءاستفاده هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رستوران شاندیز در مجاورت هتل چمران شیراز قرار دارد که حوالی ظهر امروز دچار حرق و در حال حاضر اطفاء شده است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها