ابوبکر درویشی، عضو شورای شهر بانه در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

وضعیت شهر بانه عادی است/ بازارچه‌های مرزی مهمترین رگ اقتصادی بانه است

عضو شورای شهر بانه از عادی شدن وضعیت عمومی شهر بعد از درگیری در این شهر خبر داد و گفت: بازارچه‌های مرزی قبل از این اتفاقات تعطیل شده‌اند. در واقع تحریم و افزایش نرخ ارز باعث شده است که عملا شرایط برای خرید و فروش اجناس مهیا نباشد.

وضعیت شهر بانه عادی است/ بازارچه‌های مرزی مهمترین رگ اقتصادی بانه است
کد خبر: 227120
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۵ ۱۱:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ابوبکر درویشی، عضو شورای شهر بانه در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» ضمن اشاره به حوادث اخیر بانه و فضای عمومی شهر بعد از این حوادث، گفت: خوشبختانه با ورود نیروهای امنیتی و نظامی به این ماجرا شرایط خوبی در شهر ایجاد شده است و به صراحت می‌توان گفت که مردم فضای عمومی شهر را ایمن دانسته و نسبت به آن رضایت دارند.

این عضو شورای شهر بانه در ادامه خاطرنشان کرد: در چند ماه گذشته شاهد اتفاقات ناگواری در برخی شهرهای مرزی کشور بودیم که البته با اتخاذ تدابیر ویژه امنیتی و نظامی تصور می‌شود که از تکرار چنین حوادثی جلوگیری شود.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که وضعیت بازارچه‌های مرزی در این منطقه چگونه است، اعلام کرد: بازارچه های مرزی قبل از این اتفاقات و حدودا از یک ماه قبل تعطیل شده اند. در واقع تحریم و افزایش نرخ ارز باعث شده است که عملا شرایط برای خرید و فروش اجناس مهیا نباشد. در واقع وضعیت اقتصادی بیش از هر مساله دیگری نگرانی مردم را افزایش داده است و انتظار می‌رود راهکاری برای حل این بحران اتخاذ شود چراکه بازارچه های مرزی مهمترین رگ حیاتی و اقتصادی بانه است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها