کد خبر: 227162
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۸ ۰۷:۵۱:۰۰
| |

لاریجانی در پاسخ به تذکر حاجی دلیگانی:

پیشنهادات نمایندگان از طریق کمیسیون‌های تخصصی پیگیری می‌شود

نمایندگان مردم شاهین‌شهر در مجلس بر ضرورت راه‌اندازی دفتری برای دریافت نقطه نظرات نمایندگان در خصوص مسائل اقتصادی کشور در مجلس تاکید کرد. علی لاریجانی در پاسخ به این تذکر گفت: این بحث در هیات رئیسه مجلس مورد بررسی قرار گرفت و اعلام شد راه‌اندازی دفتر مجزا به مصلحت نیست.

پیشنهادات نمایندگان از طریق کمیسیون‌های تخصصی پیگیری می‌شود
کد خبر: 227162
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۸ ۰۷:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 28 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: در یکم مردادماه در پاسخ به تذکر بنده مبنی بر ضرورت راه اندازی یک مجموعه یا یک سایت یا یک دفتر برای دریافت نقطه نظرات نمایندگان در خصوص وضعیت فعلی و مسائل اقتصادی مقرر شد که بحث انجام این مهم پیگیری شود.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی افزود: در شرایط جنگ اقتصادی باید از راهکارها و پیشنهادات برای مقابله با کارشکنی های دشمن استفاده شود و در این راستا باید یک اتاق برای مقابله با تهدیدهای دشمن در مجلس و سایر دستگاه ها دایر شود و حتی رئیس جمهور می تواند برخی اختیارات را به استان ها تفویض کند به طور مثال مردم سوال می کنند اموال احتکار شده ای که کشف می شود به چه نحوی توزیع می شود.

رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: این بحث در هیات رئیسه مجلس مورد بررسی قرار گرفت و اعلام شد راه اندازی دفتر مجزا به مصلحت نیست چرا که کمیسیون های تخصصی محدود می شوند و مقرر شد پیشنهادات نمایندگان برحسب موضوع از طریق کمیسیون های مجلس برای رفع مشکلات پیگیری شود و در جلسه ای که با رؤسای کمیسیون ها نیز برگزار می شود در رابطه با مسائل مذکور مشورت انجام شود.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها