کد خبر: 227182
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۸ ۰۹:۳۱:۰۰
| |

امیر قادری:

سهم کردستان از بودجه بافت‌های فرسوده 12 میلیارد تومان است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان از مورد توجه قرار گرفتن بافت‌های فرسوده در قانون بودجه سالجاری خبر داد و عنوان کرد: سهم کردستان از بودجه بافت‌های فرسوده 12 میلیارد تومان است که ظرفیت خوبی در راستای احیای این بافت‌هاست.

سهم کردستان از بودجه بافت‌های فرسوده 12 میلیارد تومان است
کد خبر: 227182
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۸ ۰۹:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| امیر قادری در جلسه شورای همیاری شهرداری‌های استان، اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین سازمان همیاری شهرداری‌ها و پست بانک، تسهیلات قرض الحسنه به شهرداری‌ها اعطا می‌شود.این تسهیلات با سود 4 درصد به اجرای طرح‌های عمرانی شهرداری اختصاص می‌یابد و می‌تواند کمک مهمی به وضعیت کنونی شهرداری‌ها باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان از مورد توجه قرار گرفتن بافت‌های فرسوده در قانون بودجه سالجاری خبر داد و عنوان کرد: سهم کردستان از بودجه بافت‌های فرسوده 12 میلیارد تومان است که ظرفیت خوبی در راستای احیای این بافت‌هاست و باید از آن استفاده کرد.

وی بر توجه به کار در حوزه بافت‌های فرسوده تاکید کرد و گفت: هر یک از استان‌ها اقدامات بیشتری در این زمینه انجام داده و بیشتر تلاش کنند، بودجه بیشتری نیز دریافت می‌کنند. وزارت راه و شهرسازی در راستای دریافت قیر شهرها، تفاهم نامه‌ای منعقد کرده و هر شهری که در این زمینه بیشترین فعالیت را داشته باشد، بیشترین بهره را می‌برد.

وی بر ضرورت آموزش نیروهای شهرداری تاکید کرد و گفت: افزایش سطح علمی کارکنان شهرداری ضروری است و به همین منظور باید آموزش را به طور جدی مورد توجه قرار داد.

قادری به مطرح شدن لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها اشاره کرد و از شهرداران شهرهای مختلف استان خواست تا نظرات خود را در این مورد ارایه دهند.

وی در خصوص استخدام‌های انجام شده در شهرداری‌ها نیز، عنوان کرد: هریک از شهرداری‌ها به نیرو نیاز دارد باید نیاز خود را به استانداری اعلام کند و استانداری نیز از طریق وزارت کشور آن را پیگیری کند تا هم عدالت رعایت شود و هم افراد متعهد و متخصص به کار گرفته شوند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها