کد خبر: 227189
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۸ ۰۸:۵۵:۰۰
| |

گزارش نهایی تفحص از مسئولان دو تابعیتی در صحن علنی مجلس قرائت شد؛

وجود مدیران دوتابعیتی در وزارت راه، هلال احمر، بهزیستی و بنیاد مسکن

علی نجفی خوشرودی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گزارش نهایی کمیسیون متبوعش درباره تحقیق و تفحص از وضعیت بررسی افراد دو تابعیتی و دارای گرین کارت در حوزه مسئولان و مدیران ارشد و شناسایی خلاءهای قانونی در این موضوع را قرائت کرد.

وجود مدیران دوتابعیتی در وزارت راه، هلال احمر، بهزیستی و بنیاد مسکن
کد خبر: 227189
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۸ ۰۸:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| علی نجفی خوشرودی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 28 مردادماه) مجلس شورای اسلامی گزارش نهایی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره تحقیق و تفحص از وضعیت بررسی افراد دو تابعیتی و دارای گرین کارت در حوزه مسئولان و مدیران ارشد و شناسایی خلاءهای قانونی در این موضوع را قرائت کرد.

براساس این گزارش یکی از مهم ترین کیس های نفوذ در ایران که در این قسم از افراد دوتابعیتی قرار می گیرند مربوط به محمدباقر نمازی (از عوامل رژیم سابق و استاندار خوزستان در زمان شاه ملعون) و پسرش سیامک نمازی است.

همچنین براساس این گزارش در وزارت راه و شهرسازی 4 نفر دو تابعیتی؛ جمعیت هلال احمر 3 نفر دو تابعیتی؛ سازمان بهزیستی 2 نفر دو تابعیتی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 4 نفر دو تابعیتی مشغول فعالیت هستند و سایر وزارتخانه‌ها و دستگاه های دولتی عنوان کرده اند که دو تابعیتی در این وزارتخانه مشغول به فعالیت نبوده و یا اینکه اطلاعاتی در این زمینه نداشته اند.

ادامه دارد...

منبع:خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها