کد خبر: 227221
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۸ ۱۱:۰۷:۰۰
| |

سرپرست کاروان ایران در جاکارتا:

امیدورام کشتی اولین مدال طلای ایران را به دست بیاورد

سرپرست کاروان ایران به بازی‌های آسیایی اظهار امیدواری که کشتی امروز (یکشنبه) نخستین نشان خورشرنگ بازی را کسب کند.

امیدورام کشتی اولین مدال طلای ایران را به دست بیاورد
کد خبر: 227221
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۸ ۱۱:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| سید نصرالله سجادی روز در حاشیه بازدید از مرکز رسانه جاکارتا درباره اقدامات انجام شده در مدت حضور کاروان ایران در این کشور ، بیان‌ کرد: پیش از اعزام تیم ها به محل برگزاری هجدهمین دوره بازی‌ها ، تلاش شد تا هماهنگی لازم برای حضور ورزشکاران در دهکده فراهم شود.

وی در ادامه‌ خاطر نشان کرد: البته میزبان تلاش دارد تا امکانات و شرایط لازم را برای کاروان های شرکت کننده فراهم کند اما در زمینه سازماندهی مشکلاتی را داشته و همچنان دارند که اکنون تیم های کشورمان مشکل خاصی ندارند

سرپرست کاروان ایران، ‌اضافه کرد: درجاکارتا و پالمبانگ مشکل خاصی وجود ندارد اما در شهرهای حومه مشکلاتی هست که تلاش کردیم خودمان بر طرف کنیم. اکنون تیم ها در وضعیت خوبی قرار دارند

سرپرست کاروان ایران، اظهار کرد: درباره مدال آوری ایران در نخستین روز بازی ها توضیح داد به نظر می‌رسد امروز در تکواندو صاحب دو نشان می‌شویم اما خود تکواندو کاران توقع بیشتری برای کسب مدال خوشرنگ دارند که امیدواریم.

سجادی این را هم گفت‌ که امیدوار است کشتی امروز اولین مدال خوشرنگ بازی‌ها را بگیرد. البته همه تیم‌های ما آماده هستند اما رقابت‌ها نزدیک است.

وی اظهار امیدواری کرد که در رویداد های امروز چند فینالیست داشته باشیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها