کد خبر: 227228
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۸ ۱۱:۲۴:۰۰
| |

اهمیت نداشتن درگذشت عنان برای ترامپ

تلویزیون آلمان با انتشار واکنش های درگذشت دبیر کل پیشین سازمان ملل اعلام کرد که ترامپ در 8 توئیتی که پس از خبر درگذشت عنان منتشر کرده نامی از وی نبرده است.

اهمیت نداشتن درگذشت عنان برای ترامپ
کد خبر: 227228
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۸ ۱۱:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| «ترزا می» نخست وزیر انگلیس با انتشار پیام تسلیت به مناسبت درگذشت «کوفی عنان» دبیر کل پیشین سازمان ملل اظهار داشت: عنان یکی از رهبران و اصلاح طلبان بزرگ سازمان ملل بود. وی در جایگاهی که داشت کم نظیر و چه بسا بی نظیر خواهد بود.

«باراک اوباما» رئیس جمهوری سابق آمریکا نیز در پیامی خاطر نشان کرد: عنان یک دیپلمات و انسان دوست واقعی و تمام عیار بود که در تمام دوره فعالیت خود سعی در برقراری صلح و آرامش در جهان داشت.

عنان از جمله دیپلمات هایی بود که بی وقفه برای صلح جهانی تلاش کرد.

پایگاه اینترنتی تلویزیون آلمان در بخش دیگری نوشت: «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا از زمان اعلام خبر درگذشت عنان 8 بار توئیت منتشر کرده، اما در هیچ کدام از آنها حتی نامی از عنان نبرده است. شاید خبر درگذشت عنان برای ترامپ اهمیتی ندارد.

گفتنی است «کوفی عنان» دبیرکل اسبق سازمان ملل روز گذشته در سن 80 سالگی درگذشت. عنان 13 دسامبر سال 1996 به عنوان هفتمین دبیرکل سازمان ملل انتخاب شد و تا اول ژانویه سال 2007 در این سمت باقی ماند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها