کد خبر: 227297
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۸ ۱۳:۵۱:۰۰
| |

سرپرست استانداری کرمان اعلام کرد:

 نخبه‌های دانشگاهی بیکار هستند

سرپرست استانداری کرمان با اشاره به نیمه فعال و راکد بودن بنگاه های اقتصادی در کشور و استان کرمان عنوان کرد: ما از لحاظ اشتغال وضعیت مناسبی نداریم و متاسفانه تحصیل‌کرده‌های ما بیکار هستند.

 نخبه‌های دانشگاهی بیکار هستند
کد خبر: 227297
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۸ ۱۳:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدجواد فدایی سرپرست استانداری کرمان در جلسه شورای اداری استان کرمان که با حضور معاون رییس جمهور برگزار شد، توضیح داد: نخبه‌های دانشگاهی ما بیکار هستند لذا باید برای جذب سرمایه‌گذار در استان و کشور اقدامات لازم را انجام دهیم.

سرپرست استانداری کرمان خطاب به رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دستورات لازم صادر کنید تا در بخش محیط زیست با بررسی علمی و کارشناسی دقیق پروژه های عمرانی و سرمایه گذاری استان معطل نماند. ما موافق حفظ محیط زیست هستیم؛ کار سرمایه‌گذاری و تولید نباید به خاطر محیط زیست معطل بمانند و باید راهکارهای لازم برای حفظ محیط زیست و رونق تولید ارایه دهیم که متاسفانه ما در این زمینه ضعف کارشناسی داریم. فضای سرمایه گذاری در استان کرمان فضای مناسبی نیست.

فدایی، اشتغال را دغدغه اصلی دولت در کشور و استان کرمان دانست و بیان کرد: در سرمایه‌گذاری سال گذشته نسبت به سال قبل آن از آن، کشور 4 رتبه در جهان تنزل پیدا کرده و هم اکنون ایران در رتبه 124 دنیا قرار گرفته است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها