کد خبر: 227328
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۸ ۱۵:۰۳:۰۰
| |

رئیس باشگاه بایرن مونیخ:

هیچ بازیکنی 200 میلیون یورو نمی‌ارزد

رئیس باشگاه بایرن مونیخ معتقد است به خاطر اینکه قانون بازی جوانمردانه مالی به سادگی قابل دور زدن است، باید این قانون را به سطل زباله انداخت.

هیچ بازیکنی 200 میلیون یورو نمی‌ارزد
کد خبر: 227328
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۸ ۱۵:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| اولی هوینس که پس از ماجرای اعلام بازنشستگی مسعوت اوزیل از تیم ملی فوتبال آلمان و متهم کردن مسئولان اتحادیه فوتبال آلمان به نژادپرستی، او را به باد انتقاد گرفته بود، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای» گفت: اوزیل هوشمندانه پای بحث نژادپرستی را وسط کشید تا توجهات را از این حقیقت که برای مدت طولانی است که دیگر خوب بازی نمی‌کند، دور کند. به اعتقاد من رئیس‌جمهور نباید در مورد حل موضوع اوزیل و گوندوگان وارد می‌شد. باید اوزیل را مجبور می‌کردند که توضیحی در خصوص این ماجرا بدهد. مسعوت محصول خوبی در بازار است که مدیر برنامه‌هایش او را بهتر از چیزی که هست، نشان می‌دهد. یواخیم لو باید هر از چند گاهی به انگلیس سفر کند و بازی او را از نزدیک در آرسنال ببیند.

وی در خصوص فعالیت باشگاه بایرن مونیخ در فصل نقل‌وانتقالات نیز اظهار داشت: ما در حال جمع‌آوری بودجه موردنظر برای انجام خریدی بزرگ در سال آینده هستیم. امسال اما ضرورتی ندیدیم که هزینه زیادی در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی کنیم. آیا تابستان بعد اقدام به خرید بازیکن خواهیم کرد؟ این بسته به وضعیت بازیکنان‌مان خواهد داشت.

هوینس در انتقاد از فعالیت‌های برخی باشگاه‌ها در فصل نقل‌وانتقالات که به نوعی قانون بازی جوانمردانه مالی را نادیده می‌گیرند، تأکید کرد: باید قانون بازی جوانمردانه مالی را به سطل زباله انداخت، چون اصلاً ارزشی ندارد و به صورت قانونی دور زده می‌شود.

رئیس باشگاه بایرن مونیخ در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: حتی اگر 500 میلیون یورو داشته باشیم، حاضر نیستیم 200 میلیون یورو را صرف خرید بازیکنی بکنیم چون هیچ بازیکنی اینقدر نمی‌ارزد. در این دو سه سال می‌خواهیم که بیشتر از آکادمی خودمان بازیکن بگیریم.

هوینس همچنین درباره وضعیت چند بازیکن بایرن یادآور شد: روبن و ریبری دیگر نمی‌توانند در هر بازی از ابتدا به میدان بروند. در مورد سباستین رودی باید بگویم که او می‌تواند از بایرن برود، اما نه در ازای 15 میلیون یورو. خوشحال می‌شوم بواتنگ در بایرن بماند، به هر حال احتمال جدایی او از جمع ما 50-50 است. همچنین تصمیم گرفتیم لواندوفسکی را حفظ کنیم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها