معصومه ابتکار:

نیازمند وحدت در میان کارگزاران نظام هستیم

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده تاکید کرد: رئیس‌جمهور با رعایت همه جوانب و اقتدار و اشرافی که به مسائل دارند، برای همگرایی بیشتر، تقویت وحدت و انسجام ملی و حل و فصل مشکلات و موانعی که رفع آنها نیازمند همگرایی همه قوا است، در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا می‌کنند.

نیازمند وحدت در میان کارگزاران نظام هستیم
کد خبر: 227399
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۹ ۰۷:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| معصومه ابتکار ، درخصوص طرح سوال از رئیس‌جمهور در مجلس شورای اسلامی گفت: ساختار سیاسی ایران این فضا را فراهم می‌کند، مجلس شورای اسلامی از دولت مطالبه‌گری کند و با اشکال مختلف بر قوه مجریه نظارت داشته باشد و دولت نیز پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: اگر سوال از رئیس‌جمهور در راستای نظارت بر دولت باشد، می‌توان آن را بخشی از فرایند مردم‌سالاری نگریست، می‌توان آن را بسیار مثبت دانست و فرصتی برای آقای روحانی قلمداد کرد که با حضور در مجلس، به سوالات پاسخ دهند و شفاف‌سازی کرده و سیاست‌های دولت را اعلام کنند و از سویی، موانعی که وجود دارد را برای حل و فصل مشکلات و تسهیل امور مطرح کنند.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه ما بیش از هر زمان دیگری به وحدت نظر و انسجام نیاز داریم، اظهار داشت: در شرایطی که کشور مورد هجمه قرار می‌گیرد، ما نیازمند وحدت در مبانی، وحدت در اقشار مختلف مردم و همچنین وحدت در میان کارگزاران نظام هستیم تا سیاست‌های نظام همگرا باشد.

ابتکار با اشاره به مخالفان طرح سوال از رئیس‌جمهور تصریح کرد: مخالفان سوال از رئیس‌جمهور نکته‌ای را که مطرح می‌کنند این است که زمان طرح این سوال در شرایط کنونی - که دولت و کشور تحت بدترین و بیشترین هجمه‌های سیاسی و اقتصادی است و بدخواهان ایران می‌خواهند به تمامیت ملی ما آسیب وارد کنند - درست نیست و می‌تواند مورد بهره‌برداری دشمن قرار بگیرد.

وی افزود: ان‌شاالله رئیس‌جمهور با رعایت همه جوانب و اقتدار و اشرافی که به مسائل دارند، برای همگرایی بیشتر، تقویت وحدت و انسجام ملی و حل و فصل مشکلات و موانعی که رفع آنها نیازمند همگرایی همه قوا است، در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا می‌کنند.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده اضافه کرد: در مجموع، امیدوارم حضور آقای روحانی در مجلس شورای اسلامی در جهت ارتقای انسجام ملی و پیشبرد برنامه‌های کشور موثر باشد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها