کد خبر: 227449
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۹ ۰۹:۵۱:۰۰
| |

کارمند سابق کاخ‌ سفید:

ترامپ قصد راه‌انداختن «جنگ نژادی» را دارد

معاون سابق کاخ سفید گفته، رفتار رئیس جمهوری آمریکا در خصوص جامعه آفریقایی-آمریکایی «بی شرمانه و بدون صراحت لهجه» است. وی ترامپ را متهم کرد که می‌خواهد یک "جنگ نژادی" راه بیندازد.

ترامپ قصد راه‌انداختن «جنگ نژادی» را دارد
کد خبر: 227449
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۹ ۰۹:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| اوماروسا مانیگو نیومن، معاون سابق کاخ سفید در گفتگو با شبکه خبری ام.اس.ان.بی.سی. با اشاره به درخواست دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا از رای دهندگان آفریقایی-آمریکایی در کمپین 2016، گفت: آنها خیلی چیزهای دیگری هم مانده که از دست بدهند. گمان می‌کنم که او(ترامپ) به دنبال آغاز یک "جنگ نژادی" در کشور است.

مانیگو نیومن در روزهای اخیر برای تبلیغ کتاب جدیدش " روانی: نگاهی به اوضاع داخلی کاخ سفید ترامپ" در رسانه‌ها حضوری فعال داشته است.

او در این کتاب به زمان حضورش در کاخ سفید و کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ اشاره و ترامپ را به "نژادپرستی" متهم کرده است.

مانیگو نیومن که در دسامبر گذشته میلادی از سمتش برکنار شد، گفته که در دوران فعالیتش در کاخ سفید مدافع حقوق جامعه سیاهپوست آمریکا بوده است.

وی همچنین گفت: هرزمانی که ترامپ به جامعه سیاهپوستان آمریکا اشاره می‌کرد، من آنجا بودم. یکی از مسائلی که در زمان حضورم در کاخ سفید به آن برخوردم این بود که ترامپ در قبال تعهداتش به تنوع نژادی بسیار "وقیحانه و بی‌شرمانه" رفتار می‌کند. "ترامپ یک بازیگر است که بیشتر ترجیح می‌دهد از رهبران اقلیت‌ها به عنوان پشتیبان استفاده کند تا برای گفتگوهای جامع و مفصل".

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها