واکنش پوگبا به باخت منچستر برابر برایتون؛ از بازی خودم ناامید شدم

کاپیتان شیاطین سرخ از نمایشی که تیمش در دومین هفته از لیگ برتر انگلیس ارائه کرد و با یک شکست خانگی برای آنها همراه بود، به شدت انتقاد کرد.

واکنش پوگبا به باخت منچستر برابر برایتون؛ از بازی خودم ناامید شدم
کد خبر: 227484
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۹ ۱۰:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| پل پوگبا باخت خارج از خانه 3 بر 2 روز گذشته (یکشنبه) منچستریونایتد مقابل برایتون را نتیجه ذهنیت و عملکرد ضعیف خود و هم‌تیمی‌هایش در این بازی دانست.

این دومین باخت متوالی منچستریونایتد مقابل برایتون پس از باخت یک بر صفرش برابر این تیم در ماه می بود و نکته عجیب‌تر این بود که به آسانی مقابل میهمانش تن به شکست داد.

پوگبا درباره این بازی به خبرنگاران گفت: من اول از همه از خودم شروع می‌کنم. رویکردم در این بازی مناسب نبود. من باید به مراتب بهتر از این‌ها بازی می‌کردم، کمتر مرتکب اشتباه می‌شدم و بازی را تحت کنترل می‌گرفتم. برایتون عطش بیشتری داشت. عملکرد ما به اندازه کافی خوب نبود. این دومین بازی متوالی است که ما مقابل برایتون می‌بازیم و این اتفاق نباید رخ می‌داد. سال گذشته ما تقریباً با چنین رویکردی بازی می‌کردیم که درست نیست. من از عملکرد خودم و کل تیم ناامید شدم. ما شبیه تیمی نبودیم که می‌خواست در این بازی پیروز شود.

پوگبا ادامه داد: می‌دانم که همیشه ممکن نیست که بسیار خوب بازی کنیم اما حداقل رویکرد تیم می‌تواند درست باشد و ما در این بازی این رویکرد را هم نداشتیم. همه ما در این بازی بد بودیم و ما باید برای بازی بعدی به خودمان بیاییم.

ستاره 25 ساله خط میانی شیاطین سرخ سپس به هواداران این تیم بابت عصبانی بودند از عملکرد تیم‌شان حق داد و تأکید کرد: آنها امروز اگر از شدت خشم دیوانه شوند هم حق دارند. ما هم واقعاً خشمگین هستیم. همه عصبانی هستند. ما داریم اشتباهاتی می‌کنیم که می‌بایست از تکرار‌شان جلوگیری شود.

در باخت من‌یونایتد بیشتر تقصیر متوجه دو مدافع این تیم اریک بایی و ویکتور لیندلوف بود و این همان چیزی بود که نارضایتی ژوزه مورینیو سرمربی تیم از دست مسئولان باشگاه به خاطر نخریدن مدافعان جدید در بازار نقل و انتقالات تابستانی را توجیه می‌کرد.

پوگبا با اشاره به این موضوع هم گفت: ما اینجا نیستیم که فقط بازی کنیم و جزو تیم‌های لیگ برتر باشیم. ما منچستریونایتدیم و می‌خواهیم جام ببریم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها