کد خبر: 227485
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۹ ۱۰:۴۲:۰۰
| |

سیدحسین موسوی تبریزی، رییس اسبق خانه احزاب

قوه قضاییه در مورد عزل و نصب‌های حزبی نمی‌تواند دخالت کند

سیدحسین موسوی تبریزی، رییس اسبق خانه احزاب در پی شکایت یکی از اعضای شورای مرکزی حزب اعتمادملی از الیاس حضرتی گفت: قوه قضاییه بی‌دلیل به موضوع حزب اعتماد ملی ورود نکرده است.

قوه قضاییه در مورد عزل و نصب‌های حزبی نمی‌تواند دخالت کند
کد خبر: 227485
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۹ ۱۰:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدحسین موسوی تبریزی، رییس اسبق خانه احزاب در مورد طرح شکایت رحمت‌الله بیگدلی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی از الیاس حضرتی قائم مقام این حزب در دستگاه قضایی و توقف فعالیت او در حزب اعتماد ملی، با بیان اینکه از محتوای شکایت انجام شده اطلاع ندارد، بیان کرد: آنچه مسلم است اگر از دورن حزب کسی شکایتی نکند، قوه قضاییه در مورد عزل و نصب های حزبی نمی تواند دخالتی کند و دخالتی نمی کند، حزب مانند بخش خصوصی و مانند حریم داخل خانه انسان است و بی دلیل قوه قضاییه به آن ورود نمی کند.

وی ادامه داد: مگر آنکه بر اساس مقررات درون حزبی کسی در حزب، خلاف قانون رفتاری مغایر با مقررات حزب داشته باشد و اکثریت اعضاء و یا هیات رییسه حزب اقدام به شکایت کند. در غیر این صورت قوه قضاییه نباید دخالتی در مسائل حزبی داشته باشد.

رئیس اسبق خانه احزاب در پاسخ به این پرسش که آیا شکایت حجت الاسلام رحمت اله بیگدلی از الیاس حضرتی درست بوده یا خیر؟ گفت: اگر شکایت هم انجام شود باید به کمیسیون ماده 10 احزاب شکایت کند و من به طور کلی مطرح می کنم و از مسائل داخل حزب اعتماد ملی اطلاع ندارم.

منبع: موج

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها