کد خبر: 227495
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۹ ۱۱:۱۱:۰۰
| |

شهرزاد مظفر از انحلال باشگاه فوتسال نامی‌نو می‌گوید

برترین سرمربی فوتسال بانوان گفت: 13 سال در لیگ فوتسال حضور داشتم به همین خاطر احساس خستگی می‌کنم و از اینکه استراحت کنم ناراضی نیستم.

شهرزاد مظفر از انحلال باشگاه فوتسال نامی‌نو می‌گوید
کد خبر: 227495
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۹ ۱۱:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| شهرزاد مظفر برترین سرمربی فوتسال بانوان به جریان رایزنی خود با تیم نامی‌نو اصفهان قبل از انحلال اشاره کرد و گفت: توافق دو جانبه حاصل نشد و اگر به توافق می‌رسیدیم فکر نمی‌کنم نامی‌نو از تیمداری در لیگ انصراف می‌داد. نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم، حرف‌هایم را در همین حد قبول کنید که در پایان مجموعه صحبت‌ها و مذاکراتی که انجام شد دو طرف به توافق نرسیدیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا خبر دارید قرارداد بازیکنان نامی‌نو را پاره کردند؟ بیان کرد: در این زمینه بیشتر از این دوست ندارم حرف بزنم.

مظفر درباره وضعیت لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: چون امسال وضعیت مالی بحرانی بود و بودجه‌ها را کم کردند وضعیت باشگاه‌ها هم خیلی جالب نبود و برخلاف آنچه که فکر می‌کردیم بعد از قهرمانی تیم ملی در آسیا استقبال از فوتسال بانوان زیادخواهد شد و اسپانسرها به این بخش وارد می‌شوند اما این اتفاق نیفتاد و خیلی از جاها مایل به تیم‌داری نبودند. حتی لیگ سال قبل با 14تیم شروع شد و 2 تیم کم شدند اما امسال با 11 تیم شروع کردیم و باید ببینیم آیا با این تیم‌ها می‌توانیم لیگ را تمام کنیم یا نه.

او در ادامه با بیان اینکه امسال بدون تیم هستم بیان کرد:‌ امسال دیگر تمام شد. از سال 84 و از اولین دوره در تمام دوره‌های لیگ برتر حضور داشتم یعنی 13 سال به طور مداوم در لیگ بودم و هر روز و هر آخر هفته‌ای گرفتار بودم و در این مدت فواصلی را هم تیم ملی را هدایت کردم، به همین دلیل احساس خستگی دارم و از اینکه استراحت می‌کنم ناراضی نیستم. با هر شرایطی نمی‌توان تیم‌داری کرد و امسال هم مجموع شرایطی که به وجود آمد مسیرمان را این گونه تعیین کرد.

برترین سرمربی فوتسال بانوان به لزوم دور نبودن بازیکن از شرایط مسابقه اشاره و بیان کرد: اشکال ندارد مربی یک سال از لیگ بیرون بماند اما بازیکن‌ها شرایطتشان فرق می‌کند بنابراین وضعیتی که پیش آمد نگرانی‌ها را در مورد آنها ایجاد می‌کند چون باید تحت هر شرایطی تیم داشته باشند. تیم نباشد بازیکن نیست و بازیکن نباشد فوتسال نیست و همه چیز از رونق می‌افتد. امیدوارم این شرایط سال آینده بهبود پیدا کند و فضای بیشتری برای بازی کردن بازیکن فراهم شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا سازمان لیگ می‌تواند با قوانین سفت و سخت‌تری مانع از ایجاد بی‌نظمی‌های ابتدای لیگ شود گفت: نمی‌توانم به جای مرجع دیگری صحبت کنم اما در کل به نظرم وقتش رسیده که یک سری فیلترها، استانداردها و تعاریف برای فوتسال خانم‌ها برقرار شود تا کمتر شاهد بی‌نظمی باشیم و تیم‌ها بیایند قبل یا بعد از شروع لیگ کنار بکشند. در واقع یک سری محکم‌کاری‌های باید باشد که این موارد کمتر اتفاق بیفتد. در این زمینه باید سازمان لیگ پاسخگو باشد و در حیطه وظیفه من نیست.

او در پاسخ به این سوال که نظرتان در مورد لیگ بدون شهرزاد مظفر چیست؟ گفت: خیلی خوب و قشنگ می‌شود، علتش هم این است که خیلی‌ها انتقاد می‌کردند که مربی تیم ملی نباید هدایت تیم باشگاهی را بر عهده داشته باشد، الان یک جورایی هم احترام گذاشتیم و فکر می‌کنم برخلاف تصور شما خیلی‌ها هم از این اتفاق خوشحال می‌شوند.

مظفر افزود: اسم‌ها مهم نیستند و مهم‌ترین موضوع پویایی و کیفیت لیگ و فضاها و فرصت‌هایی است که باید برای بازیکنان به وجود می‌آوریم. بود و نبود من یا هر کس دیگری نمی‌تواند آنقدر تاثیرگذار باشد. ان‌شاءالله تیم‌های قوی‌تری ظهور پیدا کنند و جایگزین شوند. این گونه نیست که اگر من نباشم تیم قوی دیگری وجود نداشته باشد. به شما اطمینان می‌دهم تیم‌های مدعی دیگری هستند که فرصت ظهور پیدا می‌کنند.

برترین سرمربی فوتسال بانوان با بیان اینکه چون این فصل را استراحت می‌کنم احساس آرامش دارم گفت: بعد از 13 سال اولین باری است که دغدغه تشکیل تیم را ندارم هرچند امسال هم تا آخرین لحظات به فکر تشکیل تیم بودیم اماوقتی نشد انگار باری را از دوشم بر زمین گذاشتم و احساس سبکباری می‌کنم. چون همان طور که گفتم 13 سال است که هر روز تمرین داشتم و هر پنجشنبه و جمعه درگیر بازی بودم و در مقاطعی هم تیم ملی را هدایت کردم کار آسانی نبود فشار زیادی به من وارد شد، به همین دلیل خسته بودم و احساس می‌کنم وقتش رسیده بود تا به خودم کمی استراحت، زمان و فضا بدهم و کمی کنارتر باشم.

او در ادامه بیان کرد: لیگ باید بستر مناسبی برای رشد و شکوفایی بازیکن فراهم کند و امیدوارم لیگ امسال‌مان این قابلیت را داشته باشد تا فضای خوبی را برای رقابت و پیشرفت بازیکنان ایجاد کند تا ستاره‌ها و استعدادهای جدیدی کشف شود. من هم بیکارتر هستم و می‌توانم لیگ را راحت‌تر تماشا کنم.

مظفر در پاسخ به این سوال که آیا سرمربی‌گری تیم ملی را بر عهده دارد یا خیر؟ گفت: قرارداد من تا پایان بازی‌های آسیایی بود. یعنی روی کاغذ تمدید نکردیم اما شفاها بله سرمربی تیم ملی هستم و برای شروع اردوهایمان هم چون از بازی‌های آسیایی برمی‌گشتیم و بازیکنان یک سال در اردو بودند، به آن‌ها استراحت دادیم. بعد هم برنامه لیگ آمد که ابتدا قرار بود 5 مرداد برگزار شود، فکر کردیم خرداد را به طور کامل به بازیکنان استراحت بدهیم، اما به خاطر شروع زودهنگام لیگ و اینکه باشگاه‌ها هم به دنبال شروع کارشان بودند، نخواستیم خللی در کارشان به وجود آید بنابراین تصمیم گرفتیم که به باشگاه‌ها اجازه دهیم تا با خیال راحت بازیکنان‌شان را جذب کنند و برنامه‌های آماده‌سازی خود را ادامه دهند.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در پایان گفت: برای فوتسال بانوان آرزوی پیشرفت بیشتری دارم و امیدوارم لیگی داشته باشیم که با دردسرها و دغدغه‌های کمتری شروع و حضور اسپانسرها و کسانی که علاقه‌مندهستند پررنگ‌تر شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها