واکنش آیت‌الله نوری‌همدانی به حادثه اخیر فیضیه

اجازه نمی‌دهیم کسی خدمات مراجع و علما بزرگ و حوزه علمیه را زیر سوال ببرد

آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی حادثه اخیر در مدرسه فیضیفه قم را باعث تأسف دانست و گفت: بخشی از سخنان سخنران و بعضی از شعارها نادرست و موجب تاسف بود و اجازه نخواهیم داد کسی خدمات مراجع و علما بزرگ و حوزه علمیه را زیر سوال ببرد و از مسوولان محترم حوزه میخواهم که سریعا موضوع پیگیری شود.

اجازه نمی‌دهیم کسی خدمات مراجع و علما بزرگ و حوزه علمیه را زیر سوال ببرد
کد خبر: 227503
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۹ ۱۱:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| آیت الله العظمی نوری همدانی صبح امروز در مشهد مقدس ضمن اظهار تاسف از این موضوع بیان کرد: در شرایط فعلی کشور نیاز به تفکر و کمک برای حل مشکلات مردم دارد و این تجمع هم ظاهرا برای همین موضوع بود اما چطور میشود کسی بیاید سخن بگویید و حوزه علمیه و خدمات علماء و مراجع را زیرسوال ببرد.

وی با بیان اینکه حوزه علمیه که در طول تاریخ در مقابل ظلم ماند استکبار ستیز بود حال این گونه قضاوت بی انصافی است، ادامه داد: حوزه هیچ گاه سکولار نبود و نیست و نخواهد بود.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به سخنران تجمع یاد شده گفت: چرا باید کسی را به حوزه بیاورند که از حوزه بی اطلاع باشد؟!

وی شعارهای دست نوشته شده را در این تجمع بسیار ناراحت کننده دانسته و گفت: کسانی که این شعارها را نوشتند خواسته بحق طلاب و علماء را منحرف کردند.

این مرجع تقلید افزود: علماء و مراجع خواستار کمک به مردم هستند.

آیت الله العظمی نوری همدانی تاکید کرد: بخشی از سخنان سخنران و بعضی از شعار ها نادرست و موجب تاسف بود و اجازه نخواهیم داد کسی خدمات مراجع و علما بزرگ و حوزه علمیه را زیر سوال ببرد و از مسوولان محترم حوزه میخواهم که سریعا موضوع پیگیری شود.

منبع: جماران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها