رسول خضری نماینده مجلس:

دولت می‌خواهد با استیضاح در مجلس، وزیراقتصاد را در آستانه عید قربان ذبح کند

یک نماینده مجلس با بیان اینکه دولت دوست دارد استیضاح زودتر انجام شود، گفت: دولت هم به اندازه مجلس پیگیر اعلام وصول استیضاح وزیر اقتصاد بود.

دولت می‌خواهد با استیضاح در مجلس، وزیراقتصاد را در آستانه عید قربان ذبح کند
کد خبر: 227592
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۹ ۱۴:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| رسول خضری نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اعلام وصول استیضاح وزیر اقتصاد در نشست روز گذشته (یکشنبه پارلمان)، گفت: در نشست دیروز دولت هم به اندازه مجلس پیگیر اعلام وصول این استیضاح بود.

وی اضافه کرد: دیروز رفتارهایی می‌دیدیم که نشان می‌داد دولت دوست دارد استیضاح زودتر انجام شود.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر به عملکرد وزیر اقتصاد اشاره کرد و گفت: تنش‌هایی که امروز در بازار ارز می‌بینیم بیشتر از آنکه در اختیار وزیر اقتصاد باشد در اختیار بانک مرکزی است و در چنین شرایطی ما باید سؤالمان را از عالی‌ترین مقام دولت بپرسیم و نه یک وزیر.

خضری با اشاره به بخشی از نوسانات بازار ارز، گفت: در شرایطی که پول ملی افت می‌کند دولت باید اندوخته ارز و طلا را مدیریت کند اما متأسفانه این اقدام صورت نمی‌گیرد و همین سیاست غلط مشکلاتی برای کشور ایجاد کرد؛ این سیاست غلط را بانک مرکزی با توجه به نگاه اقتصادی دولت در پیش گرفت اما امروز تاوانش را وزیر اقتصاد باید بپردازد.

وی در پایان به سؤال اقتصادی نمایندگان مجلس از رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: گویا دولت می‌خواهد وزیر را در آستانه عید قربان ذبح کند تا نمایندگان در سؤال از رئیس جمهور کوتاه بیایند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها