پشت پرده خداحافظی آزمون از تیم ملی

حمله چند تماشاچی به خانواده آزمون بعد از بازی ایران و اسپانیا در شهر کازان کلید خداحافظی سردار از تیم ملی و پافشاری او بر این تصمیم است.

پشت پرده خداحافظی آزمون از تیم ملی
کد خبر: 227748
|
۱۳۹۷/۰۵/۳۰ ۱۳:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| شوک بزرگ فوتبال ایران بعد از پایان رقابت های جام جهانی 2018 و درست در روزهایی که هواداران تیم ملی بابت نتایج خوب در روسیه سرخوش بودند، خداحافظی سردار آزمون بود. مهاجم ایرانی روبین کازان که تا چند ماه قبل همه از او به عنوان فردی یاد می کردند که می تواند با پیراهن تیم ملی رکوردهای زیادی را جابه جا کند، در جام جهانی روسیه توفیقی برای گلزنی پیدا نکرد. این اما همه ماجرا نبود، از دست یک فرصت گلزنی خوب مقابل مراکش کافی بود تا هواداران تیم ملی در روسیه و ایران به سردار حمله کنند و توهین هایی را به او و خانواده اش انجام دهند.


بعد از پایان دیدار ایران و اسپانیا این مساله شدت بیشتری گرفت و حجم بالای توهین ها به سردار در فضای مجازی حتی باعث شد تا او کامنت های اینستاگرامش را نیز ببندد. اشک های سردار در میکسدزون ورزشگاه کازان در پایان دیدار با اسپانیا هم به خوبی بیانگر این بود که او چقدر از مسائل پیش آمده ناراحت است. حتی آن روز گفته می شد سردار بعد از بازی در رختکن می خواسته از تیم ملی خداحافظی کند اما بازیکنان و کادرفنی مانعش شده اند.


حاشیه عجیب و بزرگ اما ساعتی بعد از دیدار ایران و اسپانیا رخ داد که کلید خداحافظی پرحاشیه آزمون از تیم ملی و پافشاری او بر تصمیمش است. اتفاقی که به خانواده آزمون برمی گردد و باعث شده سردار حتی درخواست جدید مسئولان فدراسیون برای بازگشت به تیم ملی جهت حضور در جام ملت های آسیا را نیز رد کند.


ماجرا از این قرار است که بستگان نزدیک سردار هنگام برگزاری جام جهانی در کازان حضور داشتند. آنها بعد از بازی با اسپانیا در حالی که سردار هم در اردوی تیم ملی بود، برای صرف شام به یک رستوران رفته بودند که با اتفاق عجیبی مواجه شدند. جمعی از هواداران تیم ملی که از بازی سردار ناراحت بودند، وقتی فهمیدند که خانواده این ملی پوش در رستوران حضور دارند، به آنجا رفته و شروع به فحاشی به این بازیکن کردند. این اتفاق که چند دقیقه ای ادامه داشت، خانواده آزمون را به شوک فرو برد و حتی گفته می شود یکی از نزدیکان سردار در رستوران از حال رفته است. قصه آنقدر ادامه پیدا می کند که سردار حتی با کسب اجازه از کی روش اردوی تیم ملی را ترک کرده و نزد خانواده اش می رود و ظاهرا همانجا تصمیم نهایی خود برای خداحافظی از تیم ملی بعد از جام جهانی را می‌گیرد.


آزمون که همواره نشان داده به خانواده‌اش وابستگی شدیدی دارد بعد از فحاشی به خانواده اش در رستوران شهر کازان به نزدیکانش گفته بود بعد از دیدار با پرتغال خداحافظی می کند و همین اتفاق هم رخ داد. با وجود اینکه بعد از انتشار تصمیم سردار تلاش های زیادی از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال و کادرفنی تیم ملی برای بازگشت سردار انجام شده اما او هنوز راضی به این مساله نیست و حتی دعوت فدراسیون برای اعلام آمادگی جهت حضور در اردوهای قبل از جام ملت های آسیا را نیز کرد تا مشخص شود برای اجرای تصمیمش جدی است.


نکته قابل توجه این است که آزمون با وجود انتقادهای شدیدی که بعد از خداحافظی از تیم ملی شنید و جو منفی علیه او به وجود آمد، اما هیچ گاه علاقه ای به صحبت درباره فحاشی در رستوران کازان هیچ صحبتی به میان نیاورده و شاید اگر او دلیل اصلی خداحافظی اش را بیان می کرد، اینقدر از این بازیکن انتقاد نمی شد.


همچنین آزمون یک عذر جدی دیگر برای عدم حضور در تیم ملی فوتبال دارد که این مساله هم قابل درج و طرح نیست.


حال باید منتظر ماند و دید در آینده چه اتفاقاتی پیرامون این بازیکن مطرح و تیم ملی رخ می دهد؛ بی تردید با توجه به آینده روشنی که طرفداران فوتبال برای آزمون در تیم ملی متصور شده بودند، برنگشتن او به تیم ملی اتفاق تلخی است و شاید آینده فوتبالی او را نیز به خطر بیندازد.

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها