کد خبر: 227985
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۱ ۱۳:۳۷:۰۰
| |

 معاون امور اقتصادی استاندار قزوین خبر داد:

مجوز پایانه صادراتی در مجاورت نیروگاه شهید رجایی ‌قزوین باطل می‌شود

 معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: مجوز پایانه صادراتی در مجاورت نیروگاه شهید رجایی صادر شده که به سبب اهلیت نداشتن سرمایه‌گذار این مجوز باطل خواهد شد.

مجوز پایانه صادراتی در مجاورت نیروگاه شهید رجایی ‌قزوین باطل می‌شود
کد خبر: 227985
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۱ ۱۳:۳۷:۰۰

اعتمادآنلاین| منوچهر حبیبیمعاون امور اقتصادی استاندار قزوین در جلسه بررسی مشکلات پایانه‌ صادراتی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: استان قزوین با توجه به ظرفیت ویژه در حوزه کشاورزی و صنعتی از بستر خوبی برای توسعه صادرات برخوردار است.

وی بیان کرد: امسال هدف‌گذاری یک میلیارد دلاری برای استان در نظر گرفته شده که در این زمینه ایجاد پایانه صادراتی از ضروریات جدی بوده و مدیران باید در این زمینه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین تصریح کرد: صدور مجوزهای لازم در این زمینه اقدامی اساسی بوده در حالی که راه‌اندازی پایانه صادراتی مشکلاتی دارد که باید برطرف شود.

حبیبی گفت: بخش کشاورزی استان باید اقتصادی شود و تحقق این امر در گرو توسعه صادرات و ایجاد پایانه صادراتی در استان است که دستگاه‌های اجرایی مربوط باید اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهند.

وی افزود: در حال حاضر به طور موقت یک پایانه صادراتی در تاکستان فعال بوده اما در این زمینه استان نیاز مبرم داشته و باید هر چه تصمیمی جدی در این مورد اتخاذ شود.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین بیان کرد: یک مورد مجوز پایانه صادراتی در مجاورت نیروگاه شهید رجایی صادر شده که به سبب اهلیت نداشتن سرمایه‌گذار این مجوز باطل خواهد شد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها