کد خبر: 228125
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۲ ۱۲:۳۶:۰۰
| |

ترکیه به فکر صادرات تله‌فیلم‌ است

کشور ترکیه که با سرمایه‌گذاری روی سریال‌سازی تا مدتی توانست نبض شبکه‌های تلویزیونی در منطقه را به دست بگیرد، حالا تصمیم گرفته این روند را در ساختاری دیگر هم ادامه دهد و به فکر توسعه فیلم‌های تلویزیونی‌ افتاده است.

ترکیه به فکر صادرات تله‌فیلم‌ است
کد خبر: 228125
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۲ ۱۲:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| نمایشگاه بین‌المللی فیلم‌های تلویزیونی ترکیه با هدف بهبود روابط این کشور با دیگر رسانه‌های دنیا، در استانبول برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت ای بی یو، مجمع‌ عمومی و نمایشگاه بین‌المللی فیلم‌های تلویزیونی ترکیه از تاریخ 15 تا 17 نوامبر (24 تا 26 آبان) سال 2018، در شهر استانبول (پایتخت ترکیه) برگزار می‌شود.

این نمایشگاه قصد دارد افراد حرفه‌ای و خلاق در صنعت رادیو و تلویزیون را از سراسر جهان در کنار هم جمع کند.

سایت اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه چنین می‌نویسد، «با توجه به پیشرفت‌ها و تغییراتی که تاکنون در محتوا و صنعت رادیو و تلویزیون ترکیه ایجاد شده است،‌ این کشور در فکر ایجاد یک کانال ارتباطی جدید با هدف خط مشی جایگزین برای همکاری با دیگر رسانه‌های دنیا است.»

شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه، می‌توانند در نشست‌هایی که با موضوعات مختلف رسانه‌ای و با هدف بهبود روابط با دیگر رسانه‌های دنیا و همچنین همکاری‌های تجاری و دست‌یابی به راه و روش توسعه تکنولوژی برگزار می‌شود، حضور پیدا کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها