مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زابل:

طوفان شن 301 سیستانی را راهی بیمارستان و مراکز درمانی کرد

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زابل گفت:301نفر از مردم منطقه سیستان به دلیل طوفان شن گرد و خاک شدید، از روز گذشته تا کنون به مراکز درمانی مراجعه کردند.

طوفان شن 301 سیستانی را راهی بیمارستان و مراکز درمانی کرد
کد خبر: 228291
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۳ ۱۱:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامعلی رفعت با بیان اینکه 301نفر از مردم منطقه سیستان به دلیل طوفان و گرد و خاک شدید تا ساعت 8صبح امروز به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مراجعه کردند، گفت: از این تعداد 61نفر بستری و 240 نفر به صورت سرپایی درمان شدند و این افراد به دلیل عوارض تنفسی، چشمی و قلبی ناشی از توفان به بیمارستان ها، مراکز درمانی و پایگاه‌های اورژانس مراجعه کردند.

رفعت گفت: با توجه به خشک بودن تالاب هامون و در نتیجه بروز پدیده طوفان و گرد و خاک همواره مردم منطقه سیستان به دلیل مشکلات مختلف که عمده‌ترین آن‌ها تنفسی و چشمی است به مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند.

همچنین علی ملاشاهی کارشناس پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان نیز در گفتگو: طوفان و گرد و خاک تا یکشنبه هفته آینده در منطقه سیستان تداوم دارد. روز‌های دوشنبه و سه شنبه قدری از شدت طوفان کاسته شده و از روز چهارشنبه هفته آینده دوباره وزش باد و گرد و خاک در نواحی شمالی سیستان و بلوچستان شدت می‌یابد.

وی گفت: در این مدت علاوه بر نفوذ گرد و غبار به زاهدان، نواحی مرکزی، مرز شرقی و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان طوفان گرد و خاک با شدت کمتر رخ خواهد داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها