کد خبر: 228368
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۳ ۱۴:۰۸:۰۰
| |

عاون امور عمرانی استاندار قزوین مطرح کرد:

تشدید نظارت بر استاندارد کالاهای موجود در بازار

معاون امور عمرانی استاندار قزوین بر تشدید نظارت بر استاندارد محصولات تاکید کرد.

تشدید نظارت بر استاندارد کالاهای موجود در بازار
کد خبر: 228368
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۳ ۱۴:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| علی فرخزاد م در کارگروه استاندارد که در سالن جلسات مدیریت بحران برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور موضوع استاندارد و نظارت بر این امر در بخش‌های مختلف از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در حال حاضر امکان وجود کالاهای غیراستاندارد در سطح بازار بیشتر بوده و در این راستا باید همکاری مطلوبی بین دستگاه‌ها انجام شود.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد: در مواردی که نیازمند هماهنگی بین دستگاه‌ها در حوزه استاندارد وجود دارد باید مکاتبات لازم با دفتر فنی انجام شود. که از جمله این موارد می‌توان به موضوع نازل‌های سوخت اشاره کرد و در زمینه استاندارد آسفالت، حذف برخی آزمایشات در تسریع روند فعالیت‌ها و همچنین کاهش هزینه‌ها نقش دارد که باید مدنظر قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد سودجو در پی وارد کردن محصولات غیراستاندارد هستند، گفت: نظارت در حوزه استاندارد کالاها باید تشدید شود و در این زمینه کمیته آموزش از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. همچنین در موضوع استاندارد حلال، صادرات نقش بسزایی دارد در حالی که ظرفیت صادراتی استان باید تبیین و توسعه یابد.

فرخزاد از واگذاری زمین 2 هکتاری برای موضوع پژوهش به اداره‌کل استاندارد خبر داد و گفت: از ظرفیت تولید و صادرات محصولات ارگانیک استاندارد نیز باید در راستای تقویت اقتصادی استفاده کرد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها