کد خبر: 228414
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۳ ۱۶:۲۱:۰۰
| |

نماینده مردم تفرش آشتیان و فراهان:

بحران کم آبی فراهان را تهدید می کند

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بحران کم آبی منطقه فراهان را تهدید می کند و باید برای گذر از این مشکل اقدام لازم انجام شود.

بحران کم آبی فراهان را تهدید می کند
کد خبر: 228414
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۳ ۱۶:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد حسینی نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های بانوان کارآفرین فراهان در شهر خنجین که با حضور استاندار مرکزی و مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: منطقه فراهان، تفرش و آشتیان از ظرفیت‌های بسیار در حوزه های مختلف برخوردار است که متاسفانه به دلایل متعدد از این ظرفیت‌ها بهره گیری نشده است.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی مسئولان استانی و کشوری برای رفع مشکلات شهر خنجین و تلخاب و دیگر بخش‌های فراهان، تفرش و آشتیان قول مساعدت داده بودند که متاسفانه تاکنون عملی نشده است.

حسینی خاطرنشان ساخت: همین عملیاتی نشدن قول های مسئولان موجب سلب اطمینان مردم از نظام و دستگاه ها می شود که این برای نظام بسیار نامطلوب است.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدوارم مسئولان کشوری و استانی نگاه ویژه به برخی از مناطق محروم و کم‌ برخوردار شهرستان‌های تفرش، آشتیان و فراهان داشته باشد تا شاهد تحولات بیشتر و ماندگارتر در این مناطق باشیم، البته دولت فعالیت‌های خود را برای توسعه در روستاها و مناطق محروم به کار گرفته است.

حسینی در بخش دیگر سخنان خود عنوان کرد: در حوزه بهداشت و درمان، برای تکمیل بیمارستان شهرستان فراهان مبلغ 13 میلیارد ریال اعتبار تامین شده است.


منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها