رئیس پلیس امنیت عمومی استان ایلام خبر داد:

549 کیلوگرم گوشت احتکار شده در ایلام وارده چرخه توزیع شد

رئیس پلیس امنیت عمومی استان ایلام از کشف 549 کیلوکرم گوشت گرم احتکار شده به ارزش تقریبی 180 میلیون ریال در ایلام خبر داد.

549 کیلوگرم گوشت احتکار شده در ایلام وارده چرخه توزیع شد
کد خبر: 228427
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۳ ۱۸:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| سرهنگ امیر همتیرئیس پلیس امنیت عمومی استان ایلام با اعلام این خبر ،اظهار داشت: در اجرای تشدید مبارزه با کالای قاچاق و کشف انبار های احتکار در سطح استان ، اداره نظارت بر اماکن عمومی انتظامی استان به همراهی گشت تعزیرات حکومتی موفق به کشف 3 انبار احتکار شده در ایلام شدند.

وی در ادامه افزود: در بازدید و بررسی انبار احتکار مواد غذایی تعداد 32 لاشه گوشت گرم به مقدار 549 کیلوگرم و با ارزش تقریبی 180 میلیون ریال کشف و در اختیار شبکه توزیع قرار گرفت.

سرهنگ همتی تصریح کرد: 2 انبار دیگر به دلیل احتکار مصالح ساختمانی حسب دستور مقام قضایی تا تعیین تکلیف و برآورد ارزش ریالی پلمب شد.

سرهنگ امیر همتی تصریح کرد:. پلیس امنیت عمومی با محوریت اداره اماکن بطور مستمر با اجرای طرح ها و گشت های مشترک با دیگر سازمان ها نظارت بیشتری بر صنوف خواهد داشت و با صنوفی که اقدام به عرضه اجناس قاچاق و احتکار مایحتاج مردم می نمایند برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.

وی در خاتمه اظهار داشت:از آنجائیکه رعایت ضوابط عمومی و اختصاصی صنوف بر همه اصناف واجب بوده و تذکرات لازم به اصناف داده شده است از همشریان تقاضا داریم در صورت اطلاع از هرگونه تخلف صنفی مراتب به شماره 0842182212 اعلام کنند.


منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها