کد خبر: 228547
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۴ ۱۲:۰۷:۰۰
| |

19 انبار احتکار کالا در لرستان شناسایی شد

مسوول بسیج اصناف و بازاریان لرستان از شناسایی 19 انبار احتکار کالا در استان خبر داد و گفت: ارزش ریالی مجموع کالاهای کشف شده بالغ بر 7 میلیارد تومان است.

19 انبار احتکار کالا در لرستان شناسایی شد
کد خبر: 228547
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۴ ۱۲:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| جمال ابدالی با اشاره به نقش بسیج اصناف در کشف و شناسایی انبارهای احتکار کالا اظهار کرد: بسیج اصناف ظرفیت ویژه‌ای بوده که با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی قادر به انجام فعالیت‌های متعدد در زمان‌های مختلف است.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط اقتصادی امروز و موضوع پیش آمده احتکار کالاهای اساسی و موردنیاز مردم، بسیج اصناف لرستان نیز همچون سراسر کشور با به‌کارگیری تمام توان خود به وظیفه‌ انسانی و سازمانی خود عمل کرده و به شناسایی و کشف انبارهای احتکار کالا در استان پرداخته است.

مسوول بسیج اصناف و بازاریان لرستان از شناسایی 19 انبار احتکار کالا در استان خبر داد و گفت: ارزش ریالی مجموع کالاهای کشف شده بالغ بر 7 میلیارد تومان بوده است.

ابدالی بیان داشت: انبارهای کشف شده عمدتا از نوع موادخوراکی همچون روغن‌، برنج و شکر بوده، ضمن اینکه دیگر کالاها نیز همچون لوازم خانگی و سیمان آمار قابل توجهی در انبارهای محتکران داشته‌اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد انبار کشف شده 14 مورد مربوط به مرکز استان بوده است، افزود: بر اساس مستندات ارائه شده تاکنون 14 انبار در خرم‌آباد، سه انبار در دورود، یک انبار در کوهدشت و یک انبار نیز در بروجرد کشف و شناسایی شده است.

مسوول بسیج اصناف و بازاریان لرستان یادآور شد: بر اساس اعلام سازمان تعزیرات حکومتی استان تاکنون بیش از 80 درصد شناسایی انبارهای احتکار کالا توسط نیروهای بسیجی انجام گرفته که نشان از نقش مهم این تشکل دارد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها