کد خبر: 228710
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۵ ۰۹:۲۴:۰۰
| |

استاندار کردستان:

بازارچه مرزی سیف قطعا بازگشایی می‌شود

استاندار کردستان با بیان اینکه پیگیر حل مشکلات سرمایه گذاران، دخانیات سقز و سایر مسائل مطرح شده خواهم بود، تاکید کرد: بازارچه مرزی سیف قطعا بازگشایی و بزودی موافقت نامه امضا می شود.

بازارچه مرزی سیف قطعا بازگشایی می‌شود
کد خبر: 228710
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۵ ۰۹:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| بهمن مرادنیا در نشست با اصحاب رسانه شهرستان سقز، با بیان اینکه رسانه‌ها بهترین منبع برای انتشار و پیگیری مطالبات مردم هستند، گفت: خبرنگاران صدای مردم‌اند و مسئولان باید به جایگاه ویژه آنان توجه کنند. هیچ نهادی حق شکایت از خبرنگاران را ندارد و نباید برخورد قهری با رسانه‌ها و خبرنگاران صورت بگیرد.

استاندار کردستان، با بیان اینکه صادر کردن کارت های مرزنشینی از کارهای ارزشمند دولت در سطح استان بوده است، گفت: از محل ترخیص حدود 160 میلیارد تومان کالا در بازارچه های باشماق و سیرانبند تاکنون 49 میلیارد تومان پول به حساب 23 هزار خانوار مرزنشین استان واریز شده است. امسال از مزایای فروش سوخت، 10 میلیارد تومان به حساب 18 هزار خانوار کردستانی واریز می‌شود.

استاندار کردستان، در ادامه از مسئولان خواست در راستای جلوگیری از قاچاق و کنترل بازار به جد تلاش کنند و گفت: تملک زمین فرودگاه سقز، شروع عملیات ساخت ترمینال این شهرستان و ادامه باند، از جمله اقدامات انجام شده در شهرستان سقز است و این فرودگاه استاندارد و متناسب با نیازهای منطقه خواهد بود. معتقدم تا زمانی که منطقه ویژه اقتصادی بانه و مریوان به ثمر ننشیند، نباید دنبال کارهای تکراری همچون منطقه اقتصادی در سقز و بیجار بود و تاکنون چیزی در این رابطه به ما اعلام نشده و از تصمیمات دولت و مجلس در این رابطه اطلاعی ندارم.

استاندار کردستان با بیان اینکه پیگیر حل مشکلات سرمایه‌گذاران، دخانیات سقز و سایر مسائل مطرح شده خواهم بود، تاکید کرد: بازارچه مرزی سیف قطعا بازگشایی و بزودی موافقت نامه امضا می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها